Оқушы бойындағы жақсы қасиеттерді дамыту
Тақырыбы: Адам болу — арманым
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: адамгершілік, ізгілік, мейірімділік, адалдық, татулық, сұлулық.
Пән мұғалімі: К. Айжарикова.
1 сынып
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға адам құндылығының маңызын түсіндіру.
Міндеттері:
- Адамның адамгершілік қасиеттері туралы білімдерін кеңейту.
- Оқушы бойындағы жақсы қасиеттерді дамыту.
- Жалпы адамзаттық құндылықтармен сусындаған азамат тәрбиелеу.
Ресурстар:(құралдар, мәліметтер)
Оқулық, дәптер, шарлар, стикерлер,
күн суреті, жүрекше, бояулар, ақ беттер.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру бөлімі. Тыныштық сәті.
2. Үй тапсырмасын тексеру. Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Балаларға Қарлығаштың құйрығы неге айыр? Мультфильмі көрсетіледі.
Көрсетіліп болған соң мультфильм бойынша сұрақтар қойылады.
- Ана қарлығашқа қандай қамқорлық көрсетті?
- Қарлығаш адам баласына қандай қайырымдылық жасады?
Сабақ барысын талдау.
Дәйексөз.
Адамның ең жаманы – талапсыз
(Бұл нақыл сөз Абайдың 44 - ші қара сөзінен алынды.)
— Мына сөзге назар аударайық. Өлеңде айтқандай, адам талаптанбаса, яғни бір нәрсеге ұмтылмаса, білуге құштарланбаса, алдына қойған мақсатына жетуге талпынбаса, өмірден бос қалады. Сондықтан да талап қылып, қолдан келгенше соған жетуге ұмтылу керек екен.
Мұғалім сыйы: Ғылым таппай мақтанба
Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.
Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол,
Адам болам десеңіз.
Тілеуің өмірің алдыңда,
Оған қайғы жесеңіз.
Өсек, өтірік, мақтаншақ,
Еріншек, бекер мал шашпақ -
Бес дұшпаның, білсеңіз.
Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой -
Бес асыл іс көнсеңіз.
Ғалым болмай немене,
Балалықты қисаңыз.
Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз,
Ондай болмақ қайда деп,
Айтпа ғылым сүйсеңіз.
Сізге ғылым кім берер,
Жанбай жатып сөнсеңіз.
Дүние де өзі, мал да өзі,
Ғылымға көңіл бөлсеңіз,
Өзің үшін үйренсең,
Жамандықтан жиренсең,
Ашыларсың жылма - жыл.
— Өлеңнен не түсіндіңдер?
— Адам болу, оған жетуге ұмтылдыратын бес нәрсе деп нені айтады?
— Неден аулақ бол дейді?
Ойын: Мен адаммын
— Қазір ойын ойналық. Ойынның шарты: Барлығың Мен адаммын , өйткені…деп адамның ерекше қасиеттерін айтып шығасыңдар. Ойымызды жинақтап, шеңбер бойымен айтамыз.
— Мен адаммын, өйткені сөйлей аламын.
— Мен адаммын, өйткені ақылдымын.
— Мен адаммын, өйткені үлкенді сыйлаймын,
— Мен адаммын, өйткені ойлай аламын, т. б.
Ойын: Мен қандай баламын?
Шарты: Оқушыларға сары түсті қағаздар таратылады. Оқушылар осы қағаздан күннің шуақтарын қиып алып, өзінің киған шуағына әр бала өз бойындағы жақсы қасиеттердің бірін жазып, шуақты тақтаға кезекпен іледі. Ал мұғалім күннің ортасын, яғни дөңгелегін өзі қиып, ортасына мен деп жазып, тақтаға іледі. Тақтада жақсы құндылықтарға толы үлкен күн құрастырылады.
Тапсырма.
Бес асыл іс
Талап, еңбек, терең ой,
қанағат, рақым
Бес дұшпан
Өсек, өтірік, мақтаншақ,
еріншек, бекер мал шашпақ
Шығармашылық жұмыс.
- Балалар, адам бойындағы тағы да қандай жағымды, жағымсыз қасиеттерді білеміз? Сол білетінімізді қазір мына бетшеге жазайық.
(бетшені толтыру)
Ақ тізім
Қара тізім
Еңбекқор, шыншыл, әдепті, ұқыпты,
Қамқор, көпшіл
әдепсіз, өтірікші, еріншек, салақ,
мақтаншақ, тентек.
Топпен ән айту .
Болайықшы осындай әні Сөзі мен әнін жазған: А. Меңжанова.
Дәптермен жұмыс.
- Қандай үй жануарларына қамқорлық жасағыларың келеді? Солардың (күшік, мысық, тауық, қоян, лақ, қозы, т. б.) суретін салыңдар
Үйге тапсырма.
Мен кім болам? тақырыбына арнап сурет салып келеміз
ОҚО, Шымкент қаласы,
Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы,
Атамекен ауылы, "Жібек жолы" жалпы орта мектебі
бастауыш пәні мұғалімі Миманжораева Гүлжан Қуанышқызы
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Адамгершілік-рухани білім беру және тәрбиелеу жөнінде халықаралық тәжірибе
БІЛІМ БЕРУ МAЗМҰНЫН ЖAҢAРТУ ЖAҒДAЙЫНДA КӨШБACШЫЛЫҚ ҚACИЕТТЕРДІ ҚAЛЫПТACТЫРУ ТҰЛҒAНЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУДІҢ НЕГІЗІ
Оқушылардың санасын меннен бізге дейін
Мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеу жолдарын анықтау
Дарынды балаларды анықтау - баланың дамуын таңдаумен байланысты ұзақ процесс
Адамгершілік тәрбиесінің негізі
Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті маңызы
Оқушыларға отансүйгіштік интернационалдық тәрбие беру мәселелері
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ