Қалың - қалың қар

Ақмола облысы, Степногорск қаласы
№2 Бестөбе орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.
Анаргүл Көкешева

Қыс мезгілі. Сын есім. (5 сынып)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қыс мезгіліне байланысты жаңа сөздерді меңгерту, Дамытушылық: оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, танымдық қабілеттерін, белсенділігін арттыру, сын есімдерді ауызекі сөйлеу тілінде және жазба жұмыстарында дұрыс қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: қыс мезгілінің өзіне тән ерекшелігін, әсемдігін көрсете білу, оқушыларды табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, сурет
Көрнекілігі:
1. Жыл мезгіліне байланысты суреттер, кесте - таблица, оқулық.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, кезекшінің хабарламасы.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Қыс мезгіліне байланысты суреттер салып, оны қазақ тілінде қорғау.
Оқушылардың қызығушылығын ояту.
- Балалар, бір жылда неше мезгіл бар ?
- Сендерге жылдың қай мезгілі ұнайды ?
- Қыста ауа райы қандай болады ?
- Қыста қандай мерекелер болады ?
- Қазір жылдың қай мезгілі ?

ІІІ. Жаңа сабақ: Бүгінгі біздің тоқталатын тақырыбымыз Қыс мезгілі және грамматикалық тақырыбымыз: Сын есім.
1. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. Сөздікпен жұмыс (Ауызша сөздермен сөз тіркесін және сөйлем құрастыру).
Қалың - густой;
Қалың – қалың қар; Қалың қар жауды.
Аяз - мороз;
Аяз - қатты аяз; Қаңтарда қатты аяз болады.
Шаңғы - лыжи;
Шаңғы - шаңғы тебу; Қыста шаңғы тебемін.
Тон - шуба;
Тон - жылы тон; Маған анам жылы тон сатып әперді.
- Балалар, қыс мезгілі несімен қызықты?
- Қандай мерекені асыға күтесіңдер?
- Қыс айларын атаңдар.

Оқулықпен жұмыс.
1- жаттығу. Диалогты рөлге бөліп, түсініп оқу.
Дыбыстық талдау: Қыс, боран сөздері (математикалық тәсілмен)
Боран - 5о= 2 +3

Т.қ.қ: жуан 2 (о,а)
жіңішке (-)

Ж.қ.қ: ашық 2 ( ( о,а)
қысаң (-)
Е.қ.қ: еріндік 1 (о)
езулік 1 (а)
Қатаң: (- )
Ұяң: 1 (б)
Үнді: 2 ( р,н)
Бо- ран- 2 буын; 1-ашық буын, 2- бітеу буын.

Грамматикалық тақырыпты меңгерту: Сын есім. (Ережесін түсіндіру, мысалдарды оқушылардың өзіне айтқызу).

Тапсырма. Мына сөздерге тиісті жұрнақтарды жалғау арқылы сын есім жасап, сөйлем құрау.
Мысалы: Мереке - мерекелік; Жаңа жылдық мерекелік дастарқанға дайындалып жатырмыз.
Қыс, қар, күз, мереке, қызық, аяз, орман, кеш, қараңғы, мереке.

Рефлексия.
Үйге тапсырма
1. Жаңа сөздерді, ережені жаттау.
2. 2-жаттығу. Кесте бойынша әңгіме құрастыру.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Tаудағы күтпеген жағдайдың сипаты және оқу әдістемесі.
Қар жамылғысы, оның құрлықтық жануарлар мен эволюциядағы маңызы
Қарлы боран
Мұхтар әуезов "Көксерек"
Халықтың сел, қар көшкіні, сырғыма мен опарылма пайда болу кезіндегі іс-әрекеті
Қарлы боран. залалдан сақтандыру және оны азайту жөніндегі шаралар боранан кейінгі негізгі жұмыс түрлері қар көшкіні басып қалған адамдарды іздестіру, құтқару және кейінгі негізгі жұмыс түрлері
Қырғауылға аңшылық жасау
Қырғауылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшіліктері
Хибин тауларының биіктік белдеулері
Азаматтық қорғаныс мәселелерінің шешілу деңгейлері
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
ҚАРАБУРА
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
Басқару процесiнiң мазмұны
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде