Көшбасшыны анықтау
Мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа үйрету, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, есеп шығару, логикалық есептерді шығаруды үйрету.
Әдісі: сұрақ - жауап, есеп шығару.
Жоспары: 1. Бәйге
2. 7 жұмбақ
3. Көкпар
4. Полиглот
5. Жорға
6. Көшбасшыны анықтау
7. Қорытынды.
Жүргізуші: Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар! ХХІ ғасыр көшбасшысы сайысына қош келдіңіздер!
Ғылымдардың патшасы атанғансың,
Евклид, Пифагордан бата алғансың.
Төзбейтін өтірікке, жалғандыққа,
Жасықтықтан емессің сен, қаталдансың.
Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін,
Нағыз пән математика атанғансың, - дей келе ортаға ойыншыларды шақырамыз.
1 - жүргізуші. Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер, - деп Бәйге жарысын бастаймыз. Бұл сайыста 30 сұраққа ойыншылар жауап береді, көп ұпай жинағаны келесі сайысқа қатысады.
2 - жүргізуші. Бұл жерге келмейді ешкім ермек үшін,
Есеп - қисап, сан, цифр термек үшін.
Көрсетіп есептеудің жолын қалай,
Келдім, оларды айтып бермек үшін – деп ендігі сайыс 7 жұмбақ . Мұнда есеп беріледі. Ойыншылар арасынан ұпай алмағандары ойыннан шығарылады.
1 - жүргізуші. Ұшқыр ойда серік шеберлік,
Сөз кезегін ойыншыға берелік.
Арамызда тапқыр бала көп екен,
Оларды енді жарыстырып көрелік, - деп келесі сайыс Көкпар сайысы. Есептер шығарылады.
2 - жүргізуші. Білімнің басы – бейнет, соңы - зейнет – деп келесі Полиглот . Мұнда мақал - мәтел айтылады. Жасырылған сөзді тауып, орысша, ағылшынша аударылады. Жауабын таппаған оқцшы ойыннан шығады.
1 - жүргізуші. Білім аққан сел дейді,
Бірақ оңай келмейді.
Ала білсең білім көп,
Ақыл - ойға кен дейді,- деген Жорға сайысын бастаймыз. Ойыншының әрқайсысына 10 сұрақ, сол мезгілде жауап беру керек, ұтылғаны ойыннан шығады.
2 - жүргізуші. Білім оймен, арымыз,
Рухани нәріміз.
Сайыскерлер сіздерге,
Қол соғамыз бәріміз – деп соңғы сайыс Көшбасшы .
(Плакатта жазылған сұрақтарға Миллион кімге бұйырады? ойыны бағыты бойынша тапсырмаға жауап береді. Соңғы қалған оқушы көшбасшы болып есептеледі).
1 - жүргізуші. Бойларыңда от бар екен байқадық,
Жүректерде шоқ бар екен байқадық.
Әрқашан осы шоқты өшірмей,
Жалындатып, шарықтаңдар әрдайым, - деп 11 сынып оқушыларына ақ жол тілейміз. Қош, сау болыңыздар!
Табысты көшбасшыларда жиі кездесетін көшбасшылық қасиеттер
Қазақстандағы саяси көшбасшылық институты және саяси элита
Көшбасшылықтың психологиялық аспектілері
САЯСИ КӨШБАСШЫЛЫҚ ТЕОРИЯСЫНЫҢ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІСІ
Саяси басшы саяси лидер
Маркетингтік банктік қызмет
Туристік кәсіпорынның баға стратегиялары
Саяси көшбасшылық. Саяси қақтығыстар мен дағдарыстарды шешудің мәні, түрлері мен тәсілдері
Көшбасшылықтың ерте теориялары
Балалар ұжымы дамуының негізгі сатылары және оның қалыптасуы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Суда еріген оттегіні анықтау
Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз