Үтікті үтік қойғышқа қоюды ұмытпа

Сыныптар: 5 сынып
Тақырып: Бұйымды үтіктеу әдісі
Мақсаты: Үтіктеу әдістері мен түрлерін түсіндіреміз
Оқушылардың дайын алжапқыштың сапасының тексерілуі мен үтіктеу әдістерін көрсетеміз, СТО бағдарламасы арқылы стратегияларды пайдалануда ой - қабілетін дамытамыз.
Үтіктеу, ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелейміз.
Міндеті: Үтіктеудің және үтік түрлерінде әңгімелейміз.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Жаңа технология: СТО бағдарламасы
Пайдаланатын стратегия: Суреттер, БҮҮ стратегиясы, Бағалау парағы
Сабақты байланыстыратын пән: Қазақ тілі.
Көрнекілік: Дидактикалық материал, тақта, т. б.
Сабақ барысы: Ұйымдастырамыз
Жұмыс орнын дайындаймыз
Үйге тапсырманы тексереміз.
Жаңа тақырыпты түсіндіреміз.
Суретпен жұмыс стратегиясы:
Шоқ үтік, тоқ үтік, бу бүріккіш, үтік

БҮҮ стратегиясы:
Білемін Білгім келеді? Үйренгенім
Үтікпен киім үтіктеу керектігін және күнделікті өмірде пайдаланылады Үтік қай елден шыққан? Сабақ соңына қарай оқушылар өз үйренгендерін жазып шығады
Қызығушылығын ояту: 1. Электр үтігімен жұмыс жасаудағы қауіпсіздік ережелері:
- Резиналы кілемшеде тұрып, жұмыс жасауымыз қажет;
- Үтікті құрғақ қолдармен өшіріп - қосуды есте ұстауымыз қажет;
- Үтікті үтік қойғышқа қоюды ұмытпа!
- Матаның түріне қарай термореттегіш көрсеткішінің дұрыс қойылуына көз салып отыруымыз қажет;
- Қосылып тұрған үтікті қараусыз қалдыруға болмайды;

2. Қауіпсіздік ережесін жоғарыда атай отырып, келеңсіз жағдайлар жайында мимикалық көрініс көрсетеміз. Бұндай жағдайлардың болмауын ескертеміз.

3. Үтіктеу жұмыстары тұрып орындалады. Басты сәл ғана иіп, денемізді тік ұстауымыз қажет.
Мағынаны тану: Сарамандық жұмыс
Алжапқышты үтіктеу
Керекті құралдар мен жабдықтар: Дайын алжапқыш, жұмыс қорабы, үтік, т. б.
Жұмыстың орындалу реті:
1. Жіптердің барлық қалған соңғы ұштарын алып тастаймыз;
2. Дайын алжапқышты үтіктейміз;
3. Дайын бұйымның сапасын тексереміз;
а) Сыртқы түрі таңдалған үлгіге сәйкес болу керек;
ә) Тігістің ені бүкіл ұзына бойына біркелкі және нұсқаулық картадан сәйкес болуы керек;
б) Машина тігістері тең болуы және матаның берілген жерінен белгілі бір қашықтықта өтуі тиіс;
в) Аспа бау, белдік қалталар ені ұзына бойына бірдей қалталар симметриялы болуы керек;
г) Бөлшектердің бұрыштары мұқият түзетілуі керек;
д) Дайын алжапқыш жақсы үтіктелген болуы тиіс.
4. Алжапқышты бүктейміз.

Бағалау парағы: Оқушылар бір - бірінің алжапқыштарын үтіктеудің әдістерін бүктеу арқылы көрсетеді және балл есебінде баға береді.

Ой толғаныс: 1. Буландырғыш, термореттегіштер қай жерде қолданылады?
2. Айыра үтіктеудің ерекшелігі неде?
3. Үтіктеу жұмыстарының негізгі операциялары қандай?

Ой қорыту: Сұраққа жауап ала отырып, сабақты бекітеміз.
Бағалау: Оқушылар қойған баллдарының дұрыстығын тексереміз және
Алжапқышты ұқыпты үтіктелуіне ден қою арқылы бағалаймыз.
Үйге тапсырма: Үтіктеуді үйренеміз.
Жұмыс орнын жинақтаймыз.



Ұқсас жұмыстар

Бұйымды дайындаудың технологиялық операцияларының бірізділігі
Сарафан
Бойжеткендерге арналған сәндік костюмнің тігілу әдіс-тәсілдері
Тігін кәсібі
Белдемшенің тарихы
Жоғарғы сыныптың қыз балаларын еңбек сабағында ұлттық нақыштағы салтанатты көйлегін тігуді үйрету
Жылытқыш, іштік және аралық материалдар
Сән үлгілерінің түйіндік өңдеулері
Фигуралы бедерлі көйлек тігу
Былғарыдан бұйымдар жасау
Тегіс эндоплазмалық тор жарғақты түтікшелерінің ені гранулалы эндоплазмалық тордың жарғақты түтікшелеріне қарағанда кендеу (50 - 100 нм) келеді
Ампулалық бездер құрылысы жағынан тарамдалған көпіршікше - түтікше бездерге жатады
Апикальды (көне грекше: арех - төбе, ұшы) - түтік тәрізді мүшелер қуыстарын астарлайтын эпителий қабаттары эпителиоциттерінің, бездердің сөл бөлетін соңғы бөлімі гландулоцитгерінің (безді жасушалар) мүше қуыстары жағына қараған төбе ұшы
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар
Қайыра үтіктеу
Кірпігіңді бояуды ұмытпа
Туған жерін өмірбақи ұмытпасын деген ғой, Айналайын аналарым кіндігімді кескенде
Ұмытпайды еш орыс, Бородинде көргенді
Қабілетті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз
Жәутіков ғылым жолында