Екінші топ сұрақтары
Тақырыбы: Зерде білім сайысы
Сайыстың мақсаты: білім алушылардың алған білімдерін пысықтау, тез ойлауға, шапшаңдыққа, топпен жұмыс жасауға үйрету.
Көрнекіліктері: Слайдтар, түрлі – түсті қағаз кітапша, қиылып алынған күннің суреті.
Мұғалімнің сөзі: Ал балалар біз сендермен бүгін Зерде білім сайысына жиналып отырмыз. Сайысымызды бастамас бұрын. Әрқашан күн сөнбесін жаттығуын бастайық. Ол үшін тақтадағы күннің бетін бұлттар жауыпты, күнді сол бұлттардан тазартайық. Қане кім шығып күннің көзін тазартады.
Әр бұлттың астына сұрақтар жасырылған, сол сұрақтарға жауап беріп күннің көзін ашамыз.
1. Бөбек қорының президенті кім?
2. Қазақстан мемлекеті неше облыстан тұрады?
3. Қостанай қаласының ортасынан ағып өтетін өзен.
4. Қазақ вальсінің атасы кім?
5. Жерұйықты кім іздеді?
Ал енді сайысымызды бастаймыз!
Топ басшылары өз топтарымен таныстырады. Олар Ұлан тобы Достық
Ойынды су-ли-фа ойыны арқылы бастайды.
1-кезең Білгенге маржан - деп аталады. Тақтаға алты кітапша ілінген әр кітаптың астында сұрақ жасырылған. Бірінші топтың сұрақтары
1. Дыбыстар мен әріптерді зерттейтін ғылым
2. Қиял ғажайып ертегілерінің кейіпкерлері кімдер
3. Хан, уәзір, қолбасшы қандай сөздер тобына жатады.
4. Сөздің бастапқы мағынасы қалай аталады.
5. Синоним сөздер деп қандай сөздерді айтамыз?
6. Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ өлеңінің авторы кім?
Екінші топ сұрақтары
1. Қырық өтірік әңгімесін айтушы бала
2. Тарихшы, прозашы, философ, араб, парсы, орыс тілдерін жетік білген, Абайдың немере інісі ақын кім?
3. Күрделі сөз нешеге бөлінеді?
4. Қазақ тіліне тән неше әріп бар?
5. Сөздердің мағынасын зерттейтін ғылым.
6. Антоним сөздер деп қандай сөздерді айтамыз?
Әділ қазылар мүшелері әр бір дұрыс жауапқа бір баллдан қойып отырады.
2 кезең Әліппе кез келген әріпке сөздер жазу, жер – су, қала адам аттары есептелмейді. Екі топ бір әріпке жазады бірдей кездескен сөздер есептелмейді.
3 кезең Құрастырма сурет деп аталады. Монитордан бір сурет беріледі және сол сурет туралы айтылады.
4 кезең Тыныс белгілер еліне саяхат монитордан сөйлемдер беріледі қандай тыныс белгі қою керек, соны анықтау
1. Күн бұлттанып жауын жауды,.
2. Ауылға барғанда суға түстік.
3. Қалаға барғанда қыдырдың ба?
4. Оқы!
5. Шіркін ауылға барғанда суға түссек,!
6. Сәуле де айтады екен?
7. Қап бекер барған екенсің,!
8. Қандай тамаша жер!
5 кезең Жұмбақ жасыру
6 кезең Мақал-мәтелдерді құрастыру
Әділ қазылар ұпай сандарын есептеп жеңген топты марапаттайды.
«Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы» пәні бойынша практикалық (семинар) сабақтарына арналған оқу-әдістемелік нұсқау
Спорттық жаттықтыру әдістері
Менеджмент психологиясы бойынша дәрістер
Кәсіптік этиканың теориялық-методологиялық негіздері
Ұйым элементтері және басқару үрдісі
Ұжым психологиясы мәселесі
Органикалық химияның теориялық негіздері
ТУРИСТІК КӘСІПОРЫН ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда Microsoft Power Point бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.