Мұң шағады сынық қанат құс кімге

Не істедің?
Жүрегіңнен қандай жарық бөлінді,
Басыбайлы құл болардай сезімге?
Қай сөзіңмен өртеп кеттің өмірді?
Әйтпесе, айтшы, өртенетін кезім бе?

Не бар сенде мені сонша матайтын?
Халге жеттім тұра алмайтын
көрмесем.
Құдіретің бар көк майсаны отайтын,
Жайрап жатам жай түскендей
келмесең.

Шатастым мен шырмауыңа түстім де,
Жылай да алмай, жырлай да алмай
түнердім.
Мұң шағады сынық қанат құс кімге?
Мені жынды көбелек қып жібердің.

Арымменен араз етіп өзімді,
Аяп мені бақылама сыртымнан.
Жалпақ жұрттан жасырғанмен көзімді
Бұл жүректі қайда қоям бұлқынған?

Сені ойлаймын жыласам да,
күлсем де,
Бәлкім, мұңды көтере алмай үзілем.
Әлемімнің күйрейтінін білсем де
Жүріп келем ұстараның жүзімен.
Танакөз Толқынқызының басқа өлеңдерін қарау



Ұқсас жұмыстар

Қобыланды батыр жырының композициялық құрылысы
Поэзия шеңберінің тәңір табынарлықтай құдіреті өлеңді
Жазушының шығармаларынан ұлттық танымның ашылу ерекшелігіне зер салу
Қазақ ауыз әдебиеті - қазақ әдебиетінің түп тамыры
Ақын поэзиясындағы ұлттық рух пен көркем шындық
Талаптан Ахметжан шығармаларындағы ұлттық танымның маңызы мен рөлі
Талаптан Ахметжан шығармаларының астарындағы ұлттық құндылықтарды анықтап, саралау
Талаптан Ахметжан прозасындағы ұлттық құндылықтардың көрінісі
Ақан серінің шығармашылық өмірбаяны
Мұқағали Мақатаев лирикасының өміршеңдігі
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту