Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау

№9 Ш. Уәлиханов атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі: БисенгалиГүлжамал Дауленқызы

Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыш және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тік төртбұрыштың қасиетін анықтау; оның мәнді белгілерін, ең жақын реті – төртбұрыш, ал түрлік ерекшелігі - барлық бұрыштарының тік болуын тағайындау
Дамытушылық: Есепті әр түрлі тәсілмен шығарып, шешулерін салыстыру, қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері әр түрлі өрнектерді және олардың мәндерін салыстыру дағдыларын, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс. Көрнекілік: Геометриялық фигуралар, тік төртбұрыш кестесі. Қосудың қасиеттері кестесі.

Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық:
а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: Өткен тақырыптарға шолу, пысықтау.
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Көркем жазу. 8, 9 сандары. 8+9=17
Миға шабуыл ( Топтау стратегиясы). Төртбұрыш сөзін құрастыру.
Азайтудың компоненттерін ата?
Бір таңбалы сандарды ата?
Жұп сандарды ата?
Тақ сандарды ата?
1 сағатта неше минут бар?
1 тәулікте неше сағат бар?
Уақыт бірліктерін топта.
Масса бірліктерін топта.
Ұзындық бірліктерін топта. Жаңа сабақ. Тік төртбұрыштың қасиеті
Электрондық оқулық. Түсіндіру

Графикалық диктант. (Оқу, сыздырту) Оңға 6 тор көз, төменге 4 тор көз, солға 6 тор көз, жоғары 4 тор көз сал. Оқулықпен жұмыс. № 22 - тапсырма. Есепті әр түрлі тәсілмен шығару. Қызыл – 4 және 5 б.? балық суреті. Жасыл – 3 б. Деңгейлік тапсырма.
І деңгей. Жақшаны орнына дұрыс қой.
6+5+2=9 18 - 10+2=10
6+6 - 10=2

ІІ деңгей. Бос тор көздерді толтыр. 12 ні қосынды түрінде өрнектеп көрсет. Сәйкес айырманы жаз. Олардың мәндерін тап.

ІІІ деңгей. Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып, мысалдарды шығар. Үлгі: 6+(1+4)=(6+4)+1=10+1=11
5+(2+5)=
3+(7+4)=
9+(6+1)=

Сергіту сәті. Қорытындылау.
- Шаршы туралы не білесің?
- Тік төртбұрыш пен шаршының ортақ қасиеті неде?
ВЕНН диаграммасы

Дұрыс қасиетті көрсет:
Қосылғыштардың орындарын ауыстырғанда қосындының мәні өзгермеді Суретте қандай фигуралар бар?

Барлық қабырғалары тең төртбұрыштарды тап.
Олар қандай сандармен белгіленген? Мынау қандай фигура?
Балапанға көмек: (5+3)+2=10
Математикалық жұмбақ шешейік.
Мадақтау, бағалау.
Бүгінгі математика сабағында алғырлықтармен, зейінділіктерін танытқан шәкірттеріме алғысым шексіз.



Ұқсас жұмыстар

Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Шама өлшеу ұғымы
КӨПБҰРЫШТАРҒА АРНАЛҒАН СТАНДАРТ ЕМЕС ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕМЕЛЕРІ
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерімен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Көпбұрыштың ауданын табу
Арифметикалық ұғымдарды оқыту арқылы оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Экономикадағы дағдарыстық жағдайдағы мемлекеттік бюджеттің ерекшеліктері
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ