Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері

Сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру; есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
дамытушылық: Есеп шығару арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
тәрбиелік: Оқушылардың бойындағы рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту, қоршаған ортасымен ізгілік қарым – қатынасын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту, имандылыққа, тапқырлыққа, байқағыштыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: аңдардың суреті, слайд.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, ой қозғау, талдау.
Пәнаралық байланыс: дүниетану

Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) психологиялық дайындық

1. Үй тапсырмасын тексеру
№4 (3, 4 - баған)
2. Өлең шумағында жылдың қай мезгілі суреттелгенін табу.
Шөп сарғайып,
Өңі тайып,
Дала сұры қашады.
Бой жаза алмай,
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады
Айтыңдаршы балалар
Бұл қай кезде болады?
Күз мезгілі
- Күз мезгілінде қандай дайындық жұмыстары жүргізіледі? (Қысқа дайындық, егін жинау, шөп шабу, азық жинау.)
- Ал, балалар, бүгінгі сабағымызда күзгі орманға саяхатқа шығамыз.
- Орманға немен барған ыңғайлы? ( автобуспен)
- Оны неге таңдадыңдар? (Себебі, бәріміз бірге барамыз)
- Балалар, автобусты жүргізу үшін мына тапсырмаларды орындайық.
3. Өткенді қайталау. Жедел ойлау стратегиясы
Бинго ойынына қатысып, тапсырмаларды орындаймыз.
1. 96 000
2. 96000 3005
3. 320 000 4030
4. 48 000 400
488000 400

II Жаңа сабақ
1. Балалар, автобусты жүргізуге дайындадық және бүгінгі сабақтың тақырыбы мен түсіндіру есептері шықты. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері. Сабақтың мақсаты: Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру, есептеу және есеп шығара алу дағдыларын жетілдіру.
230 2300
Х 20 х 20
4600 46000
2. Оқулықпен жұмыс
Оқулықтағы ереже оқылады.
3. Дәптермен жұмыс
Күн жады, көркем жазу минуты
210, 2100, 21000, 210 000
Енді күзгі орманға саяхатқа шығайық.
- Орманда кездескен қандай аң? тиін (тиіннің шашылып қалған жаңғақтары)
- Мына тапсырмаларды орындап, жаңғақтарын жинап берейік.
№ 3
450*300 =135000 180*700=126000 460*30 =13800 530*90=47700
- Бізге кездескен қандай аң?
- Жайра мен Тас сусары. Олардың немен қоректенетінін білу үшін мына тапсырмаларды орындау керек.
№5 а) 1 авт. ст. 1 күнде – 200б Ш: 200*3=600 б. Ж: 3 авт. ст. 22 күн -
3 авт. ст. 22 күнде -? б 600*22=13200 б. де 13200 б. ж.

Б) Қаңтар айы – 50 тр., 10 А Ш: 50 - 10=40 Ж: ақпан айы
Желтоқсан айында -? (50+40) 2=45тр. 45тр.
Ақпан айында -? қ, ж. Қар. жарт.
- Балалар мынау не?(Ақкіс)
- Балалар, ақкіс туралы білуіміз үшін мына тапсырманы орындаймыз.
4. Сергіту сәті
5. Өзіндік жұмыс
№6
1900 - 713= 1187
1200 - 916= 284
1500 - 492=1008
1900 - 317=1583
1200 - 619= 581
1500 - 582=918
1900 - 964= 936
1200 - 524=676
1500 - 725=775
1900 - 825= 1075
1200 - 672=528
1500 - 924=576
1900 - 914= 986
1200 - 488=712
1500 - 718=782
- Балалар мынау не? (Орман қарақасы)
Орман қарақасына жемісті бақтарға зиян келтіртпеуі үшін мына тапсырмаларды орындайық.
№7 Түбірі тең болатын теңдеулерді жұбымен жаз.
а) (х - 80) 40=640 б) х – 80 = 640 40
ә) (х – 80)*40=640 в) х – 80 = 640*40
- Балалар, мынау нелер?(Торғайлар)
Күзде құстарға жем табу қиындай бастайды. Кәне, торғайларды жем шашарларға орналастырайық. Ол үшін мына тапсырманы орындаймыз.
№8
4580км=458 000см 25036см=250 360мм 4 580м= 4км580м

III. Сабақты қорыту
1. Балалар, саяхатымыз аяқталып қалды. Автобусқа отырайық.
- Ой, балалар, мына қу түлкі біздің жолымызға кедергі болып тұр.. Ол бізге мына тапсырмаларды орындаңдар дейді.. Қане, бәріміз бірге орындайық. Сөзжұмбақты шешу
1. 100 санында барлығы неше ондық бар?
2. Фигураның ұзындығы мен енін қосып, екіге көбейткенде не шығады?
3. 10 дм неге тең?
4. Фигураның ұзындығы мен енін көбейтсек, нені табамыз?
5. 10 санының бірлігін ата?
Өзекті сөз қандай болды. Орман
Қайда саяхат жасадық? Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
(Оқушылардың жауабы тыңдалады)
2. Үйге тапсырма беру
№ 4, 8
3. Бағалау, күнделікке қою.
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Модульдік оқыту технологиянысын математика сабағында қолдану
Математиканы оқыту процесіндегі есептердің функциялары
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Қазіргі бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың теориялық негіздері
Шамалар мен өлшем бірліктер
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Қамырды дайындау тәсілдері
Сартай батыр туралы жазбаша деректер
Жазбаша жұмыстарды бағалау
Агрономиялық ғылыми зерттеудің ауылшаруашылық зиянкестерімен күрес жүргізудегі әдіс тәсілдері
Статистикалық бақылаудың тәсілдері
Мың көлеміндегі сандарды оқыту
Құрметті студенттер, межелік бақылау жазбаша түрде өткізіледі
Соғу тәсілдерімен алынатын дайындама
Өсімдіктерді клондық микрокөбейту