Тапсырмалар беттерінен жүктелген дереккөздер

4 сынып
Сабақтың атауы: Балықшы мен балық туралы ертегі (презентациясымен)
Сілтеме: З. Муфтибекова, П. Қ. Жаманқұл 4 - сынып оқулығы. 138 бет. Слайдтар. А. С. Пушкин портреті, ақынның жинақтары, ертегі бойынша мультфильм, интерактивті тақта, суреттер, маркер, плакат.

Жалпы мақсаты
Ертегі мазмұнын түсіну арқылы идеясын ашуға, өмірмен байланыстыра білуге дағдыландыру.
Міндеттер: 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Оқу және жазу арқылы шығармашылық дағдыларының дамуына мүмкіндік беру.
3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
3. Оқушылардың ортақ ой, пікірлері арқылы шынайылыққа тәрбиелеу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Қарама - қарсы мінезді адамдарды талдау арқылы кейіпкер бейнесін үлгі ету.
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау
Күтілетін нәтиже: 1. Балықшы жайлы мағлұмат негізін қалау;
2. Жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
Тапсырмалар беттерінен жүктелген дереккөздер
1. 4 - сынып оқулығы Т. Н. Ермекова, А. А. Сатбекова, А. У. Сейсенбина, Г. Б. Тәжібаева. Алматы 2012 ж
2. М. Жалғасбаева сыныптас тыс журналы
Оқытуға арналған мектептің жалпы қабылданған ғылыми стандартын анықтау
Балаларға арналған идея немесе идеяны балалар қалай ұғынды?
Оқыту сұранысын анықтау. Оқыту қажеттіліктерін анықтаңыз?
а) Түйінді тұжырымдаманы идеялар кейіпкерлерді анықтау, және сабырлыққа шақыру. Білім мәнін қарау (үлгіні белгілеу, зейінді)
Оқушылар әр күн сайын қандай идеяларды пайдаланды? Бұл кейде ауыспалы тұжырымдама немесе түсінбестік деп аталады.
Бұл 1 арасындағы жіберу, қабылданған идеялар мен 2 өзгермелі идеялар. Бұл орташа деңгей үшін немесе сабаққа арналған жоспар үшін оқытудың тұжырым нәтижесі болып табылады

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0, 5мин
СТО сұрақтары
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? - оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу
Слайд 1 Автор орындығы
Слайд 2
І. Қызығушылығын ояту
Слайд 3
Оқушылар Балық, Қайық, Балықшы топтарына бөлініп отырады.
Топ болып балалар өз аттарына лайықты қимылдар жасайды.
Слайд 4 Өз аттарына лайық қимылдар көрсету
Слайд 5 Бейне фильм

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы - сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу - оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс) - сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру - жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІ. Мағынаны тану
Слайд 6
оқушылардың пікірін тыңдау, мұғалім тақтаға немесе флипчартқа жазып тұру 2мин
Мұғалім сұрақ: Ертегінің басты кейіпкерлері кімдер? Слайд 7
Шал қандай адам? (кластер құру)
Слайд 8
Кемпірдің көсем әйел болғысы келгеніне қалай қарайсыңдар?
Слайд 9
Кемпірдің қылығын арналған қандай мақалдар білесіңдер?

- Шағын топта талқылаймыз, қағаз бетіне балықшыны топтастырып түсіреміз 3 мин Слайд 10
Кемпір кім болғысы келді.
Слайд 11
Сергіту сәті
- Шағын топта талқылаймыз, қағаз бетіне “алтын балықты “ бейнелеңдер. Топтастырып түсіреміз
- Сыныпта әрбір топ қорғаймыз
Слайд 13
Сергіту сәті
Слайд 14
Жаңа ақпарат
1. Жеке (Қазақстан бойынша қандай балықтар түрін білесіңдер?)
2. Топта талқылап, филпчартқа қосып жаз
3. Сыныпта қорғау
Слайд 15 Бейне таспадан фильм

ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 16 Шығармашылық тапсырма алтын балық ұстап алсам...” атты шығарма жазу

Слайд 17
Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.)
Слайд 18 Балықшы мен балық туралы ертегі слайдпен шығару 0, 5 мин 40мин
( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)


Сабақты аяқтау түрлері
- бір пікірге келу...
- өз пікірін дәлелдеу...
- үйде жалғастыру... Слайд 19
Үйге тапсырма жазып ал
Егер мен алтын балық ұстап алсам..... атты шығарма жазу 1 мин
45 мин. Сабақтың соңы



Ұқсас жұмыстар

Дүниетану пәнінің жұмыс бағдарламасы
Ақпаратты кодтың өмірде қолданылуы
Дүниетану пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Дүниетану пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Дереккөздер дегеніміз не. орыс тілдерімен ұқсатығы мен өзгешелігі неде?
Саралап оқыту технологиясын математика сабақтарында қолдану
Әйелдер басылымдарының дизайны
Алынған нәтижелерді бағалау
Библиографияның құрастырылу ережесі мен рәсімделуі жайлы
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Дереккөздер
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
СІЗГЕ КЕЛЕСІДЕЙ ТАЛАПТАР БОЙЫНША ТАПСЫРМАЛАР БЕРІЛЕДІ
Студенттердің өздік жұмысқа арналған тапсырмалар
Әдеби ағымдар мен бағыттар пәні бойынша 2 аралық бақылау тапсырмалары
Тапсырмалардың нұсқалары