Оқушылар зейінін өлең жолдарымен сабаққа аудару
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Синонимдер
Сабақтың мақсаты: Білімділік - мәндес сөздерді бір-бірімен салыстыра отырып анықтамасын оқушылардың өздері ойланып шығарып алуға бағыт беру;
Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше ізденіспен топта жұмыс істеу қабілеттерін дамыту, басқаларды тыңдау, өз көзқарасын дәлелдеп қорғай білу қабілетін, сонымен бірге қазақ тілінің лексика тарауынан алған білімдерін жүйелі түрде қолдана білу дағдыларын арттыру;
Тәрбиелік: сұхбаттасу мәдениетін қалыптастыру, тиянақты тұжырымдама жасауға баулу, оқушыларды адамгершілік, қайырымдылық, бірлік, достық, бауырластық рухында тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту сабағы.
Сабақтың әдісі: проблемалық ой тастау, баяндау, сұрақ-жауап, диалог, ізденушілік, зерттеушілік іс-әрекеттері, ойын түрлері.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, Activote құрылғылары, слайдтар, синоним сөздерге арналған сызба, синонимдер сөздігі, графикалық диктант.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушылармен сәлемдесу, топқа бөлу (қима қағаздардан сурет құрастыру арқылы), сабаққа бейімдеу;
ә) Оқушылар зейінін өлең жолдарымен сабаққа аудару.
Өнер алды – қызыл тіл ,
Анаңдай оны құрметте!
Қажымай, талмай үйрен, біл,
Асылын сөздің өрнекте.
Ана тіл – асыл қазына,
Байлығың – білсең ол сенің.
Жеткізер өмір жазына,
Сонымен өсер өркенің, - дей отырып сөз асылын, тіл тазалығын сезінетін кезекті қазақ тілі сабағымызды бастаймыз.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Өткен сабақтарда өтілген Омонимдер тақырыбы бойынша сұрақ-жауап әдісімен түсінгендерін, сабақты қалай меңгергендерін сұрап білемін. Лексика бөлімінде өткен тақырыптарға қосымша шолу жасау.
ІІІ.Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту сатысы. Ой қозғау.
- Мағыналары мәндес, яғни бір-біріне жақын сөздерді білесіңдер ме?
Оқушылардың келтірген мысалдарын Идеялар тақтасына жазамыз.
Қастерлі, күту, тез арада, мұғалім, жуықта, қадірлі, тоқтау, ұстаз, кідіру, таяуда, оқытушы, құрметті, аялдау, жақында, тәрбиеші, қадірменді.
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Мектеп ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс жүргізу
Математика сабақтарында дарынды балалар мен бастауыш сынып мұғалімі жұмысының ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балаларға топсаяхаттың танымдық және тәрбиелік мәні
Бастауыш мектеп балаларына табиғат туралы білім беру мәселесінің зерттелуі
Бастауыш сыныптарда ағылшын тілін үйретудің мақсаты мен міндеттері, сабақты түсіндіру жолдары, әдістері, тыңдап түсіну ерекшеліктері
Балалар фольклорын дәстүрлі оқыту
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудағы мұғалімнің рөлі
5-сыныпта әдеби теориялық ұғымдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері мен оны оқытудың әдіс-тәсілдері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі