Шалкиіз жырау кім
Сабақтың тақырыбы: Ақтамберді жырау
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Ақтамберді жырау туралы
мәлімет бере отырып, білімін, сауатын тереңдете оқыту
Тәрбиелік мәні: Білім мен тәрбиені ұштастыра отырып, татулыққа,
отансүйгіштікке, жырау бойындағы өжеттілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық мәні: Баланың ой - өрісін, есте сақтау қабілетін жыр арқылы
дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат. Қазақ тілі мен әдебиеті журналы. Карта.
Пәнаралық байланыс: Тарих, география.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Сыни тұрғыдан ойлау, ой толғау.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
1. Қызығушылықты ояту
● Ой шақыру
● Топтастыру
Мағынаны тану
● Семантикалық карта
● Түсініктеме күнделігі
Ой толғаныс
Ой шақыру
1. Жыраулар поэзиясының құндылығы неде?
2. Жыршы дегенге қандай ұғым бересіз?
3. Қандай жырауларды білеміз?
4. Жыршы мен жыраудың айырмашылығы неде?
5. Асан қайғының қасиеттілігі неде?
6. Шалкиіз жырау кім? Шалкиіз жырының басты тақырыбы неде?
Топтастыру.
Жыраулар
↓
Асан қайғы, Доспамбет, Үмбетей, Жиембет, Қазтуған, Шалкиіз, Ақтамберді, Шал ақын
Шалкиіз жырау
Шалкиіздің өзін біз көбінесе лирикалық мені арқылы танимыз
Қазақ поэзиясындағы философиялық бағыттың негізін салушы ақын-жыраулар
Асан қайғының шығармаларының зерттелуі
Жыраулар шығармашылығы
Шалкиіз Тіленшіұлы
Жыраулар поэзиясы - тәуелсіз мемлекеттік деңгейде өмір сүрген Қазақ хандығы дәуірінің әдеби мұрасы
ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Қазақ ақын жырауларының дүниетанымының қалыптасуы
Жырау - қазақ әдебиетінің көрнекі өкілі
ҚАЛҚАМАНҰЛЫ БҰҚАР ЖЫРАУ
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет