Сағаттың тіліңдей, Иіліп солға бұрыл
Топ: Балдырған .
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлім: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қонақтарды күтеміз. Буынға бөлу.
Мақсаты: Заттарды топтастыра суреттеуге үйрету (ыдыстар: ас үйлік, асханалық).
Сөздік қорды жаңа сөздермен байыту, олардың атқару қызметтік ұғындыру.
Қонақжайлылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кең ашқан.
Тілегіміз әділдік,
Ашық болсын көк аспан!
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Кіріспе әңгіме.
- Балалар, мен бүгін таңертең балабақшаға келсем, біреу есік алдында сандық тастап кетіпті.
- Олай болса, мына сандықты ашып көрейік пе?
- Балалар, мынау нелер деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар, бірақ бұл ыдыстары біз күнделікті тұрмыста көреміз бе? Бұл - Қазақ халқының ыдыстары.
Олар: ожау, торсық, тостаған, кесе.
Олар көбінесе ағаштан, теріден жасалған ыдыстар.
Ожау, торсық, кесе, тостаған сөздерді буынға бөлу.
(Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар суреттерін көрсету)
- Ал, мынау қандай ыдыстар?
- Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар неден жасалған?
Сөздерді буынға бөлу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.
Ойын: Бұл қай ыдыс?
Мақсаты: Балаларды көне және қазіргі заманғы ыдыстарды ажыратып, олардың ерекшеліктерін сипаттауға үйрету
Тіл ұстарту жаттығуы.
Ыс - ыс - ыс
Болсын мол ыр - ыс,
Болып қапты қ - ыс
Аман болсын ту - ыс,
Ыдыстарды жу - ыс.
Ойын: Көңілді доп .
Мақсаты: Ыдыстардың аттарын дұрыс атауға үйрету.
Шарты: балалар шеңбер бойымен тұрады, педагог ортаға тұрып, балаларға допты ақырын лақтырады. Оны қағып алған бала кез келген ыдыстың атын айту керек.
Ескерту: бірінің айтқанын бірі қайталамайды.
Сергіту жаттығуы.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бұрыл.
Сағаттың тіліңдей,
Иіліп солға бұрыл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Д о: Айгуль қуыршаққа қонаққа барамыз
Мақсаты: Қонақ жайлылыққа тәрбиелеу, ыдыстарды дұрыс пайдалануға дағдыландыру
- Балалар, ыдысты қалай пайдалану керек?
- Ыдыстарды сындыруға бола ма?
- Неліктен болмайды?
Үлестермелі материалмен жұмыс.
Д ойын: Ыдыстарды топтастыр
(асүйлік, асханалық).
Рефлексиялық - түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ыдыстарды және олардың атқаратын қызметін білуі;
Игереді: жаңа сөздерді;
Меңгереді: Ы дыбысын ажырата біледі.
Дидактикалық ойындар пайдасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Бастауыш сыныптарда математика пәнінде пайдаланылатын дидактикалық ойындар жүйесі
Балабақшадағы дене шынықтыру - сауықтыру, спорттық мерекелердің ұйымдастыру маңыздылығы
«Мектепке дейінгі балалардың уақытты қабылдау ерекшеліктері»
Мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізілетін түзету және дамыту жаттығулары
Бастауыш сынып математикасын оқытуда ойын элементтерін қолдану
Білім берудегі оқу жұмысын ұйымдастыру
Бастауыш сынып оқушыларына әдеби оқу сабақтарында рухани - адамгершілік тәрбие беру
Арифметикалық ұғымдарды оқыту арқылы оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Тәрбие сағаттың барысы
Тәрбие сағаттың тақырыбы
Тайбурылдың қандай екенін танисың дейді жыр
Сен бұрылып, қолыңды бұлғап
Сүлейменнің екі көзі бурылда
Әйтеуір бір кезде сөзшең молда Қожаға бұрылып
Бір торкөз солға - бір торкөз төмен
Сосын қызға бұрылып
Оңға бұрыл
Мұқағали МақатаевЖәй ғана көңілде жоқ қалағаным, Кешкілік бақты ұзақ араладым, Өбісіп те, өлісіп екеу отырӨтіп кеттім, бұрылып қарамадым