Жүрме жолға таласып
Сабақтың тақырыбы: Жолда жүру ережесін сақтайық!
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды жолда жүру ережесімен таныстыру, осы Жолда жүру ережесін сақтайық атты тақырып бойынша бейнелеу әдісін түсіндіру, бағыт беру.
2. Жол қауіпсіздігін есте сақтауға, білуге жол ережесінің
сақтау, ойлау, суреттеу дағдыларын дамыту.
3. Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп, жол ережесін сақтауға, жұмыс кезінде таза, тиянақты жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ - жауап, суреттеу.
Көрнекілігі: Бағдаршам, жол белгілері салынған суреттер, нақыл сөздер т. б көрнекіліктер.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
І. Кіріспе:
Жол заңы дұрыс жүріп, абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп қуалайтыны, шаңғы тебетіні, жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны, қалтарыстан жолға шығып келетін салдарынан бұзылады. Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады. Ал кейбіреулері өмірлік мүгедек болып қалады. Сондықтан әрбір оқушы мектепте оқылатын Жолда жүру ережесі тақырыбындағы сабақты мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда жүру ережесін, заңын бұзбайды.
Сонымен қандай бала жол ережесін бұзбайды?
Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала.
ІІ. Негізгі бөлім:
Тақтадағы жұмбақтарды шешу:
Жұмбақтар
1 Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Ысқырықпен түзеткен. (Милиционер)
2. Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялайды.
Өміріңді күзеткен, (Автобус)
3. Көліктің қаншасын үстінен өткізген,
Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол)
4. Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам)
5. Арқаным бар тым ұзын,
Ала - алмайсың бір үзім.
Табыңдаршы, балалар,
Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей білмейді,
Бірақ Тоқта, жүр! дейді. Бағдаршам
- Бағдаршам өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз. Оның сырын біліп,
тіліп алу баршамызға керек.
- Неге?
- Біздің қаламызда, сол сияқты біздің еліміздің қала, ауылдарына бәріне ортақ көше қатынас ережесі енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер де, яғни барлық жүргізушілер, көлік жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай орындауы керек.
- Балалар, сендер көшеде жүру ережесін білесіңдер ме екен, көрейік. Мынадай сұрақтарға жауап беріңдерші.
1. Жиек жол деген не? Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол.
2. Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды? Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді.
Тақтада
Ашса кезек үш көзін,
Айтты деп ұқ үш сөзін.
Тоқта, сақтан, жол ашық!
Жүрме жолға таласып. – дей келе, Ақ парақ таратылады.
Сарамандық жұмыс:
- Балалар, осы тақырыпқа мұқият ойланып сурет салайық. (Балалар осы тақырып бойынша өздері суреттеп, бояп әңгімелейді. Ол суреттер тақтаға ілінеді.)
Ең үздік суреттер
Ән: Бағдаршам
1. Көшеде біз сақ болайық,
Қаймықпасын ата – ана.
Жолда сен бол лайық,
Жас ұлан деген атқа
Қ - сы:
Әрқашан күн сөнбесін,
Аспаннан бұлт төнбесін.
Қасымда болсын анам,
Болайын мен де аман!
2. Жолда жүру әліппесін
Білген жөн бес саусақтай.
Сонда ғана жүре аласың,
Сен өзіңді сау сақтап
- Балалар, біз әр белгінің не мақсатта қолданылатынын білдік.
ІІ. Қорытындылау:
Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабақты қорыта келе Жас дәуірдің балалары әнін айтайық. Деніміз сау, еліміз тыныш, жол тәртібін сақтап, аман – есен жүрелік. Қорыта келе:
Ирек – ирек көшелер,
Көше деген мың ирек.
Қиындыққа әйтсе де,
Үйренесің біртіндеп.
Барар жерге асықпа,
Бәйге алмайсың бұрын кеп.
Бөлтірік шешен сөздерінің тәрбиелік мәні
Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық қызметі
Мағжан Жұмабаев - педагог ретінде
Мағжан Жұмабаевтың педагогтық қызметі
Мағжан және балалар әдебиеті
Қазақтың «бес арысы» атанған зиялылар ілімдеріндегі еркіндік мәселесі
Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы
Ежелгі аңыздар немесе қазақ халқының әлемдік өркениетпен жапсарласатын тұсы
Мағжан Жұмабаевтың педагогика ғылымын дамытуға қосқан үлесі
М. Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы
Экономикалық даму жолын таңдап, бірте - бірте нарықтық жолға түстік
Кім болмасын бұл бес күндік өмірде бақытты болуды армандайды, сол жолға, сол қуанышқа, сол сәтке жетуге асығады
Бір күні тауда жайылып жүрген екі бұғы шөпке таласып қалыпты
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір - бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті
Бір күні қорада тұрған жануарлар қандай тағам дәмді дегенге таласып қалыпты
B. Экономикалық қатынастарды жолға қою
Қайда жүрмек
Жанталасып мені шын ұмытсам деп жүрсің сен, басқа жанмен жүректі жылытсам деп жүрсің сен
Ислам діні - адам баласын тура жолға бастайтын дін