Қандай бала деп ойлайсыңдар
Бастауыш сынып мұғалімі Альжанова Жулмагул
Өзін – өзі тану 2 сынып
Тақырыбы: Мен қандай баламын?
Мақсаты: 1) оқушылардың өздерінің қандай бала екенін анықтауға көмек беру. Жаман қасиеттерден аулақ болу, жақсылардан үлгі алуға бағыттау.
Міндеттері: 1) оқушы өзін - өзі тануға ұмтылады. Адами қасиеттерді бойына сіңіреді.
2) өзіне - өзі есеп беріп, өзін-өзі жетілдіріп тәрбиелеуге талпынады.
Тәрбие сағатында қолданылатын стратегиялар: топқа бөлу, ой қозғау, эссе
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, маркер т. б
Тәрбие сағатының барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Аяқпенен топ - топ - топ әні
Аяқпенен топ - топ - топ
Алдыменен лоп - лоп - лоп
Бір оңға, бір солға
Айналайық кел мұнда.
Қолымызды бір сілтеп,
Басымызды шайқайық.
Бір оңға, бір солға
Ойнайықщы кел мұнда.
Секіреміз жоғары
Қиын емес секіру
Бір оңға, бір солға
Секірейік кел мұнда.
Топқа бөлу. Сандар арқылы сыныпты төрт топқа бөлемін
Топтық жұмыс
ІІ. Өткен сынып сағатын еске түсіру
Балалар өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
1 - топ Дос деген кім?
2 - топ Достық дегенді қалай түсінеміз?
3 - топ Мақал - мәтел айту
4 - топ Дос туралы өлең немесе тақпақ айту
Ай мектеп
ІІІ. Қызығушылықты ояту ( бейне фильм көру)
Балалар, бейнефильмнен қандай ой түйдіңдер?
Қандай бала деп ойлайсыңдар?
Балалар, өздеріңді қандай баламын деп ойлайсыңдар?
Ендеше, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы Мен қандай баламын? деп аталады.
ІҮ. Мағынаны тану
Балалар барлығымыз жақсы баламыз, дегенмен кез - келген адамның бойында кемшіліктер болады.
Қалай ойлайсыңдар, менімен келісесіңдер ме?
Жұптық жұмыс.
Онда қолымыздағы парақшаға өздеріңнің жағымды қасиеттеріңмен кемшіліктеріңді теріп жазыңдар.
Менің жақсы қасиеттерім:
1.
2.
3
Менің кемшіліктерім:
1.
2.
3.
Сергіту сәті
Ойын: Жақсы - жаман деп аталады.
Балалар, қазір мен сөздер оқимын жаман болса үндемей отырамыз егер жақсы сөз болса қолымызды шапалақтаймыз.
- күншілдік
- кішіпейілділік
- үлкенге жол беру
- үлкеннің сөзін бөлу
- үлкенді сыйлау
Жеке жұмыс:
Балалар, мынаған қараңдаршы өте жақсы адам болу үшін өз бойымыздағы қасиеттерді дамытып, жаман қасиеттерді жоюымыз керек. Мына жерде тұрған бұлттар жақсы қасиеттерді көлеңкелейді, осылардың бәрін алып тастайық, яғни осының жақсысын ғана қатыстырып қысқаша ғана эссе жазайық.
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Әңгіме жанры туралы түсінік
Көңілді балалар әні
Салауатты өмір салты-деніміздің саулығы, жастарымыздың жарқын болашағы
Бастауыш сынып оқушыларына өзін-өзі тану пәнін ұйымдастыру
Қазақ балалар әдебиетінің классигі Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Өзін-өзі тану пәні туралы мағұлмат
Оқыту үрдісінде интерактивті әдістерді пайдалану ерекшеліктері
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы