Ұшты - ұшты ойыны

Атырау қаласы,
№34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының
Бастауыш сынып мұғалімі Кабуова Сәуле

Сабақ тақырыбы: С дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
1. Өткен дыбысты қайталай отырып, есте сақтау қабілетін арттыру.
2. Жаңа С дыбысымен таныстыру, сөз, сөйлем құруға дағдыландыру.
3. Ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыра, баспа әріп жазу жолдарын үйрете отырып, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кеспе әріптер, суреттер, жұмбақтар, ұлттық киімдер мен бұйымдар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу рәсімі. Тілек шеңбері
Балалар тілек шеңберінде бір - біріне жағымды тілек білдіріп, жарқын көңіл - күй, достық сезімін сыйлайды.

ІІ. Қайталау:
- Дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?
- Өткен дыбыстарды және Б дыбысын қайталау.
- Буындар: ба, бо, бу, би т. б.
- Сөз: бас, бақ, бал, бар, бай, бор, бер, бет т. б.
- Сөздерді буынға шапалақтау арқылы бөлгізу: бал - ға, ба - ла - пан, ба - нан.

ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (Қыс)
- Аптаның қай күні? (Сәрсенбі).
- Сәрсенбінің сәтті күні бүгін біз С дыбысымен танысамыз.
С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.
С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.
С дыбысы дауыссыз, қатаң дыбыс.

Жұмбақ шешу.
Сақинаны, сандықты, Бастап тұрған қай әріп?
Сәукелені, садақты. Сансыз орақ тәрізді. С

Кіруге адам батпайды,
Аман - есен сақтайды. Сандық

Сандық - сөзін буынға бөлгізу, дыбыстық талдау жасату.
Ақшамшық (сақина салу) ойыны: С әрпінен басталатын сөз ойлау.

ІV. Дәптермен жұмыс:
- Ауада жазу.
Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.
Шай ішу ойыны: ою - өрнекпен өрнектелген кеселердің сыртына жазылған сөздерді оқыту, дыбыстық талдау жасату. Сырмақ, сақа, сыр, сиыр, сүзбе, асық, сүт.
Дыбыстық талдау: с - дауыссыз, ү - дауысты, т - дауыссыз
Сергіту сәті:
Ұшты - ұшты ойыны.
Ұшты, ұшты – торғай ұшты! (ұшады)
Ұшты, ұшты – тырна ұшты! (ұшады).
Ұшты, ұшты – қарға ұшты! (ұшады).
Ұшты, ұшты – балық ұшты! (ұшпайды).

VІ. Ойын Екінші буыным қайда суретті көрсетіп екінші буынын айтқызу. Тас - бақа, Жан - гүл......

VІІ. Қорытындылау.“Ақсүйек” ойыны:
С әрпінен басталатын суретті атау, жазу, дыбыстық талдау жасау.

Сабақты бекіту. Сұрақ - жауап арқылы.
Қыздар құлағына тағады - Сырға.
Қыздар басына киеді - Сәукеле.
Қыздар қолына тағады - Сақина.
Уақытты көрсетеді - Сағат.
Ақ, дәрумені көп, пайдалы сусын - Сүт.
Сызуға арналған құрал - Сызғыш.
Мектепте не оқимыз - Сабақ.
Кітаптарды қайда саламыз - Сөмкеге.

Балаларды мадақтау, бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Ағартушы ғұламалардың бала ойын дамытудағы көзқарастары
Қазақтың ұлттық ойындары Халқымыздың мәдени асыл мұрасы туралы ақпарат
Қазақтың ұлттық ойындары туралы
Балабақшаларда ұлттық ойындарды пайдалану
Ұлттық ойындар түрі
Қазақтың ұлттық ойындарының бес түрі
Ойын іс-әрекетінің мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық әсерінің ерекшеліктерін, оның ішінде қиял процессінің дамуына әсерін зерттеу
Дидактикалық ойын түрлерін практикада қолдану
Баланың шығармашылық потенциалын дамыту
Қазақтың ұлттық ойындары-халқымыздың мәдени асыл мұрасы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Үстел ойынын дайындау
Баймырзаұлы Балуан Шолақ (Нұрмағанбет) (1864 - 1916) - қазақтың халық композиторы, ат ойынының түрлі тәсілін меңгерген өнерпазы, күш өнерін көрсеткен спортшысы, жауырыны жерге тимеген балуаны
Орнына қыз ұзату тойының сценарийін алып кетіппін
Ойының бәрі дария суын тасып, уәж қылған сұлтан қызын алмақ
Құрылыс ойынының теориялық негіздері
Диагноз қойыңыз және емін тағайындаңыз
Жалпы жағдайы өзгеріссіз, жыныс ернеулерінен сұйық экссудат бөлінеді, жиі - жиі несеп шығаруға дайындалады, жатыр мойыны ашық және оның екі мүйізі де үлкейген, флюктуация білінеді
Аралар ойыны