Оқу құралдары

10 сынып
Тақырыбы: Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Мақсат - міндеттер:
Білімділік мақсаты – Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты – Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы табиғат туралы оқушылардың көзқарастарын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты – Экологиялық тәрбие беру, еңбек тәрбиесін, патриоттық тәрбиесін беру, оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу құралдары: Оқулық, 10 сынып Атлас, Дүние жүзінің саяси картасы, Еуропаның саяси картасы, әдістемелік құрал, хрестоматия, дидактикалық материалдар
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту әдістері: Репродуктивті, проблемалық әдіс
Сабақтың жоспары:
І кезең – ұйымдастыру
ІІ кезең – Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
ІІІ кезең – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі
ІV кезең – Мақсат қою кезеңі
V кезең – Жаңа материалды түсіндіру
VI кезең – Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі
VII кезең – Бекіту кезеңі
VIII кезең – Үйге тапсырма беру

І. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу;
- Мұғалім оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
• Сұрақтар мен тапсырмалар
1. Халық өте тығыз орналасқан аймақтарды атаңдар?
2. Халықтың көші – қонының туындау себептері не деп ойлайсың?
3. Сыртқы және ішкі көші - қон айырмашылықтары не деп ойлайсың?
4. Елді мекен дегеніміз не?
5. Қала халқының өсуіне не әсер етеді?
6. Ауылды елді мекендер қалай бөлінеді?
• Географиялық сөздік
Урбандалу дегеніміз не?
Агломерация дегеніміз не?
Мегаполис дегеніміз не?
Субурбандалу дегеніміз не?
Рурурбандалу дегеніміз не?
Контрурбандалу дегеніміз не?

ІІІ – Өткен материялдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі

Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқытудың техникалық құралдарының оқу процесіндегі орны мен рөлі
Қысымды өлшеу құралдары
Білім берудегі электронды басылым мен ресурстардың әдістемелік талаптары Мұғалімдердің ақпараттық-коммуникациялық біліктіліктерін көтеру
Бұқаралық ақпарат құралдардың классификациясы
Кәсіптік білім беру мекемелерінің сабақтарында оқытудың жаңа техникалық құралдарын қолдану ерекшеліктері
Техникалық көрнекі құралдар
Кәсіптік оқыту құралдары
Электрондық оқыту құралдарын жасаудың ақпараттық архитектурасы
Өлкетану жұмыстарында қазақ халық педагогикасы құралдары арқылы оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру
Қазақ халық педагогикасының құралдары арқылы бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық талғамын қалыптастырудың теориялық негіздерін анықтау
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама