Мектеп өзгерісі үшін мен қандай әдістер мен тәсілдерді қолданамын
Мектеп өзгерісі үшін мен қандай әдістер мен тәсілдерді қолданамын?
Қазіргі таңда оқу процесін жаңашаландыруды білім беру саласындағы реформалармен, білім мазмұнынын жаңарту, басқару жүйесінің жаңа әдістерін қарастыру, оқу - тәрбие үдерісін жетілдіру, білім сапасымен қамтамасыз ету секілді нақты проблемалар төңірегінде білім жетілдіру курстары мен ғылыми - әдістемелік шаралар ұйымдастыру арқылы қол жеткізіп келеді. Сондықтан мен өз мектебімнің мұғалімдерінің сапалық қасиеттерін жаңаша бағытта қалыптастыруға көп көңіл бөле келе өзімнің оқыған І деңгей бағдарламасы бойынша үйренгендерімді үйрете отырып өзім де үйренемін.
Бірінші деңгей бағдарламасы өзінің мазмұнын сұрақтарды төмендегі ретпен қою арқылы құрылымдай отырып, басқа тәсілге негізделген: Неліктен біз біздің оқыту тәсілдерімізді өзгертуге тиіспіз, содан кейін мәселені шешуге бағытталып: біз бұны қалай істейміз, тек содан кейін ғана – біз сыныпта не істеуіміз керек? деген сұрақты алға тартады.
Мен практик мұғалім ретінде өз мектебімдегі кемшіліктерімді қалай жетістікке айналдырамын? Келешекте іс - тәжірибемді қалай жақсартамын? Мектеп тәжірибесін өзгерту үшін мен қандай әдіс - тәсілдерді қолданамын деген сауалдарға жауап іздей бастадым.
Мұғалімнің іс - әрекетіне қарай оқушының танымы мен білім дәрежесін байқауға болады. Л. Выготский:“Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады және бұл оқыту ЖАДА аясында қарастырылатын болса, оқыту табысты болып, өз нәтижесін көрсетеді” деген сөзіне толықтай қосыла келе мен әлеуметтік - сындарлылық тұрғыдан оқытуды басты назарға аламын деп отырмын (Vygotsky, 1978; Wood, 1998) Бұл Бағдарламада талқылау, пікірталас, ынтымақтастық, білімді бірлесіп құру сияқты диалог жүргізудің түрлі әдістерін қолдана отырып түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру арқылы оқу қарастырылады.
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ
Жобалық оқыту технологиялары
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ
Жаңаша оқыту технологиялары
Амин қышқылдарына жалпы сипаттама
Биология анықтамалылығы журналы
Жаңартылаған білім беруді жүзеге асыруда жаңа технологияларды қолдану
Сыныптан тыс жұмыстар да үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктері
Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Баланың мектепке келу мәселесі
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы