Химия сабағында оқытудың модульдік технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық когнитивтік құзыреттілігін дамыту

Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі - ел байлығы. Уақыт талабына сай білім беру үшін, бүгінгі күнге қарағанда ертең жақсы оқытуымыз қажет. Оқушының алатын білім сапасы оқыту дәрежесіне тәуелді. Сондықтан әрбір ұстаз өз ісінің шебері, жан - жақты ізденгіш, жаңашыл болуы қажет.
Үнемі өзгеріп тұратын әлем адамнан да қабілет пен қажеттіліктерін толассыз дамытуды талап етеді.
Мектептегі әрбір оқушыны жеке тұлға етіп тәрбиелеу үшін, білімі мен білігіне сай келетін оқыту бағдарламасын таңдай отырып, олардың жеке шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту керек.
Сабақ тақырыбы заман талаптарына сай жаңарып отырса, оқушыларға оның әсері ерекше болады.
Қазіргі таңда оқыту үрдісін жоспарлау, қолдану және бағалаудың тиімді әдістерін ұсынушы жаңа педагогикалық технология түрлері өте көп. Олардың негізгі мақсаты біреу, ол - өз бетінше дами алатын жеке адамды қалыптастыру.

Өзім оқып танысып жүрген технологиялар арасында осы талаптарға қол жеткізуге мүмкіндігі бар деген бірнеше жаңа әдістерді химия пәнінде қолданып жүрмін.
Сол технологиялардың ішінен М. М. Жанпейісованың МОТ - барлық технологиялардың басын біріктіріп, бір жүйеге келтірілген, жинақталған үлгісін көп жылғы ізденісінің нәтижесі екенін атап өтуге болады және осы технологияға тоқталуды жөн көрдім. Осыған орай, өз білімін жетілдіру тақырыбым: Химия сабағында оқытудың модульдік технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық когнитивтік құзыреттілігін дамыту .

МОТ тиімділігінің кейбір қырларын айтатын болсақ, біріншіден, балаға тұлға деп қарап, оның білім алу арқылы дамуын қарастырады, екіншіден, тұлғаның танымдық қабілетін дамытуға, оның қауіпсіздігін, шығармашылық ізденісін тереңдетуге, сөздік қорын дамытуға бағытталады. Үшіншіден, дарынды балалармен жүйелі түрде жұмыс жасауға көп мүмкіндіктер береді. Жалпы оқу бағдарламасы бойынша тарауды тақырыптар санына байланысты МОТ 3 құрылымды бөліктерге бөледі: кіріспе, сөйлесу, қорытынды бөлімдері. Оның кіріспе және қорытынды бөлімдеріне жеке - жеке 1 - 2 сағаттан берілетін болса, қалған сағаттардың барлығы сөйлесу бөліміне беріледі.



Ұқсас жұмыстар

Ағылшын тілін оқыту барысында оқушылардың аудармашылық дағдысын дамыту жолдарын анықтап ұсыну
Ағылшын тілі сабағында жоғары сынып оқушыларының аудармашылық құзіреттілігін дамыту ерекшеліктері
Информатика сабағында "іскерлік" ойындар өткізу әдістемесі
Авторлық мектептің педагогикалық технологиялары
Оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін дамыту мәселелері
Ағылшын тілін оқыту технологиялары
Биология сабағында және сабақтан тыс кезде экологиялық құзыреттілікті қалыптастыру мәселелері
Биология сабағында сыни ойлау арқылы оқушы құзыреттілігін қалыптастыру
Пәнді және тілді кіріктіріп оқытудың негізгі сипаттамалары
Сөз тіркесін оқытуда оқушылардың қатысымдық құзіреттілігін қалыптастырудың лингвистикалық негіздері
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану