Сергіту сәтінен қимылды білдіретін сөздерді тап
Атырау қаласы,
№34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі Қыстаубаева Айнұр
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға етістік туралы толық мағлұмат беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың сөздік қорын молайтып, ойын, тілін, шығармашылығын дамытып, дербес жұмыс жасауға үйрету. Өз ойын тез әрі жүйелі жеткізуге дағдыландыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ережелер, дидактикалық суреттер, сәйкестендіру
Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап әдісі, өз бетімен жұмыс істеу.
Сабақтың жүрісі:
* Ұйымдастыру кезеңі
* Жаңа сабақ
- Психологиялық дайындық
- Білімдерін жинақтау мақсатында: Дид. ойын ойнату
- "Тез ойла, сөз ойла" ойыны:
Не? Қоздайды
... құлындайды
... лақтайды
... боталайды
... бұзаулайды
Кім? Емдейді
... оқытады
... ұшады
... тігеді
Заттың атын білдіретін сөзді - зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? кімдер? не? нелер? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: адам, адамдар, ағаш, ағаштар
- Балалар бүгінгі сабағымыздың қонағы кімдер?
- Мұғалімдер
- Мұғалімдер не істеді? Мен не істедім? Сендер не істедіңдер?
- Нені аңғардыңдар?
- Заттың қимылын, іс - әрекетін аңғардық.
Бүгінгі сабағымыздың ұраны:
Сөйлейміз, оқимыз, жазамыз,
Бәрін білуге ұмтыламыз!
Ендеше, осы ұранды ұстана отырып сабағымызды бастаймыз.
- Сәйкестендіру тестін орындаймыз: Адасқан сөздерді орнына қой.
Арыстан - боздайды
Түйе - ақырады
Жылқы - маңырайды
Қой - мөңірейді
Аю - бақырады
Сиыр - кісінейді
- Етістіктің ережесін жаттату
- Заттардың қимылын, іс - әрекетін білдіретін сөздерді - етістік дейміз. Етістіктерге не істеді? қайтті? не қылды? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: өсті, ойнады, сайрады.
- 412 - жаттығу.
- Суретпен жұмыс, мәтін құрастыру.
Топпен жұмыс:
- Көру диктанты
1 - топ. Жазда қыдырады, қыста тынығады. (Су)
2 - топ. Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады. (Күн)
- Сергіту сәті:
Кәне қанат жазайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
- Сергіту сәтінен қимылды білдіретін сөздерді тап.
- 414 - жаттығу
- Шығармашылық диктант
1 - топ. Тоғайда түрлі аңдар...
Терең шатқалға қояндар...
2 - топ. Қызыл түлкілер тоғайда...
Тиіндер ағаштан - ағашқа...
- Өзіндік жұмыс
415 - жаттығу.
- Берілген етістіктерді қатыстырып сөйлемдер құра.
Қонды, жауды, жүзді, тасыды.
Мысалы: Қар қалың жауды.
- 416 - жаттығу
- Берілген сөздердің ішінен етістікті тауып, етістік екенін дәлелде.
- Терме диктант
Жинады, айтты, сөйлесті, байлады.
- Сабақты қорытындылау:
- Дидактикалық ойын арқылы
- Етістік деген не?
- Қандай сұрақтарға жауап береді?
- Мысал келтір
Үйге тапсырма 417 - жаттығу.
Бағалау, қорытындылау.
Физика пәнінің маңызы
Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамыту әдістері
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
Ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш мектептің қазақ тілі сабақтарында ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Сәбилік шақтағы балалардың дербес әрекетіне басшылық жасаудың әдістемелері
Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытуда дидактикалық ойындарды пайдаланудың тиімділігі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың математикаға танымдық қызығушылығын қалыптастыру
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ