Абай суреттеуіндегі аттың сыны - сөз өнері

Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ әдебиеті 6 сынып
Сабақтың аты: Абай Құнанбаев Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ
Сілтеме: Суреттегі ой бейнесі
Сөзмаржан
Презентация
Жалпы мақсаты: 1. Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік қалыптасады, ақын өмірі мен шығармаларымен танысады
2. Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ өлеңіндегі адамның, ер жігіттің сенімді серігі – бәйге атының сынына баға беру.
Оқыту нәтижесі: Ақын шығармаларының өмірлік құндылықтарын тану, жүйрік баптау, оны бәйгеге қосу қазақ баласы үшін үлкен өнер болғанын білу. Өлеңде бейнеленген аттың мүсіндік портреті
Негізгі идеялар: Абай суреттеуіндегі аттың сыны – сөз өнері. Ақынның жылқы малына ұлттық психология тұрғысынан көзқарасы
Дереккөз: Ғаламтор
Оқулық. Оқыту әдістемесі
Ғылыми - педагогикалық әдістемелік журнал
Тапсырмалар 1. Оқулықпен жұмыс
2. Жұппен жұмыс
3. Топтық жұмыс
Кейінгі тапсырмалар:
1. Өлеңді нақышына келтіре оқу
2. Эпитет, теңеуді табу
3. Мазмұнын қара сөзбен жазу

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
- Ұйымдастыру бөлімі. (2 миут) Амандасу. Топқа бөлу
Жарайсың , Керемет , Тамаша
Үй тапсырмасын тексеру: (5 минут)
Мәтін бойынша ассосация арқылы үй тапсырмасына шолу

- Бағалау критерийлері: 5 — 1 — 5 толық қамтылса;
4 — 1 – 3 толық қамтылса;
3 - 1 - 2 толық қамтылса;

Жаңа сабақ
Ой шақыру(3 минут)
Интерактивті тақтадан Абайдың өмірбаяны туралы шағын бейнеролик көрсету
- Сабақтың мақсаты мен нәтижесін көрсету
- Топтық бағалауға парақша тарату
- Ой қозғау сұрақтары
1. Абай туралы не білеміз?
2. Ақынның қандай шығармаларын білесің?

Шоқпардай кекілі бар, қамыс құлақ бейнеролик (2 минут)
3. Мәтінмен жұмыс: а) өлеңді оқу. Әр топтан оқушылар оқиды (5 минут)
4. Топтық жұмыс (5 минут)
1 - Топ
Өлеңнің алғашқы шумағынан дене мүшелерін тіркескен сөзімен теріп жаз
2 - топ Өлеңнің алғашқы шумағынан омоним болатын сөздерді тап
3 - топ Өлеңнің алғашқы шумағынан Тіркескен сөздің ішінен тасымалдауға болмайтын сөздерді тап
Бағалау. Топтар бірін бірі Бағдаршам арқылы бағалайды

5. Топтық жұмыс. Өлеңді шумақтарын талдау
1 – топ екінші шумақ
2 - топ үшінші шумақ
3 - топ төртінші шумақ
Бағалау. Топтар бірін – бірі Бағдаршам арқылы бағалайды
6. Топтық жұмыс. Толықтыру тесті

Қызылорда облысы,
Шиелі ауданы, № 158 орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Кетепова Жаухар

Абай Құнанбаев Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ . жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ әдеби тілінің тарихындағы ат сынының тілдік көріністері
Қазақ эпосы мен жыраулар поэзиясындағы жылқы образы
Ілияс Жансүгіров. Абай кітабы
Абай - публицист
Қазақ аңыз-әңгімелерінде тұлпар бейнесінің сомдалуы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет
Қазақтың бас ақыны - Абай Құнанбаев
Лирикалық шығармалардың түрлері және оның оқытудың мақсаттары
Қазіргі дәуір және әдебиет теориясы. Ж.Аймауытовтың драмалық шығармалары
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Іле Қазақ автономиялы облысының экономикалық географиялық инфрақұрылымы
ТОЛЫБАЙҰЛЫ ОЛЖАБАЙ
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары