Аздырған бұл нашақорлық сананы, Жек көрсетіп жақын - жолдас, ағаны

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Байқоңыр қаласы
Қармақшы аудандық білім бөлімінің №277 орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 10 сынып оқушысы
Абдрахманова Айман Болатқызы

Қызылорда ОІІД ЕБҚКБ тарапынан жарияланған сайысқа

Достарым, жамандыққа жоламаңдар!

Аздырған бұл нашақорлық сананы,
Жек көрсетіп жақын - жолдас, ағаны.
Өзің үшін, жоламағын, сыйласаң,
Жарық өмір сыйға берген ананы.

Ойында ағалардың - шылым қою,
Қиын - ақ бұл індеттің күшін жою.
Өкпеде не боп жатыр, беймәлім ғой,
Айқыш - ұйқыш шығар - ау небір ою.

Өсе келе қарадым айналама,
Достарым бөлінгендей тең екіге:
Біреуі білім алып, талаптанса,
Біреуі құрбан боп жүр темекіге.

Құмарлық - құрбандыққа апарар хақ,
Денсаулық - байлығыңа түсіріп дақ.
Біреулер көше кезіп бүлінуде,
Біреулер зор алғысқа бөленуде.

Айтшы, досым, не пайда таптың енді,
Есірткі, темекіге әуес болып.
Жассың ғой, спортпенен шұғылданып,
Кез емес пе жүретін допты қуып?

Өміріңді қысқартып бара жатсың,
Үңіліп ертеңіңе қарамадың.
Темекі мен араққа мас болам деп,
Анаңың жүрегін де жараладың.

Жыл өте, кім боласың, не көресің?
Ұрпаққа еріп келген не бересің?
Өзіңді елестетсең, көрмейсің ғой,
Ата қып, жетектеген немересін.

Өкінесің, сен әлі келешекте,
Уақытыңның өткені - ай, тектен - текке.
Ойлану – өкінуге апарады,
Бұл өмір берілмейді екі ретке!

Ойға алып, есірткіні жерігесің,
Осылайша сан ойға берілесің.
Мүмкін сен түсінбедің өмір мәнін
Мүмкін ерте ауысты сенің есің.

Ата - бабаң қалап па осы жайды?
Айтар сөз, берер ақыл таусылмайды.
Қазіргі ермегіңе есің кетпей
Ойға сал, таразыла, ертең жайлы!

Достарым, жамандыққа жоламаңдар!
Жетісіп жүр деймісің жолағандар?!
Келешек ұрпақтары азат елдің
Тек қана өрге қарай домалаңдар!



Ұқсас жұмыстар

Шортанбай шығармаларындағы жемқорлық көрінісі
ДУЛАТ БАБАТАЙҰЛЫ МЕН ҚАЛЫҒҰЛ БАЙҰЛЫ ТОЛҒАУЛАРЫНДАҒЫ ЗАР ЗАМАННЫҢ СИПАТЫ
Адамгершілік
Гуманистік көзқарас қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына адамгершілік тәрбие берудің теориясын негіздеп, әдістемесін ұсыну
Мектептің оқушыларына адамгершілік тәрбие беру процесі
Әбділда Тәжібаев туралы
Ақиқат пен аңыз - повест
Студенттердің ұлттық санасын қалыптастыру әдістері
Жазушының кейіпкер характерін бейнелеу жүйесі
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Жеке адамды қалыптастыру
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Жеке адамның дамуындағы өзіндік белсенділіктің маңызы
Жеке адам мотивтері
Жеке органдар қызметін зерттеу
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Жеке тұлғалардың мүлік салығы