Қуыршақпен сәлемдесу

"Күлімшар" ортаңғы қазақ тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Қуыршақ бізде қонақта
Мақсаты: тәрбиешінің үлгісі бойынша сөйлем құрап, айта білуге үйрету. Балалар қуыршақтың келбетіне қарап, оның шашының, көзінің түсін, көйлегін, аяқ киімін өз беттерінше суреттеп әңгімелеу. Заттарды топтастыруға, оларды атай білуге үйрету (ойыншықтар: доп, машина, қуыршақ және т. б.) Тіл. Байлықтарын дамыту. Балаларды қонақ күтуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ұлттық көйлек киген қуыршақ.

Мотивациялық - қозғаушылық
Ұлттық көйлек киген қуыршақтың қонаққа келуі. Қуыршақпен сәлемдесу.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Балалар, бұл қуыршақтың есімін сендер білесіңдер ме?
- Олай болса, қуыршақтың өзінен сұрап көрейікші.
– Балалар, қуыршақ есімін айтқысы келмесе, онда бәріміз бірге оның есімін қояйық.
– Кәне, кімнің қандай есім қойғысы келеді?
- Қуыршақтың есімін қойғанда оның есімі де атына заты сай әдемі есім болуы керек. Мысалы: Сұлушаш , Кәмшат , Қарашаш . (Халық әні Үкілі Кәмшат әнін қолдануға болады.)
- Қуыршақтың есімін қойдық. Енді қонаққа келген қуыршағымызды жоғары шығарайық. – Кәне, бәріміз бірге:
- Енді Сұлушаш қуыршағымызға тоқталайық.
- Сұлушаш сендерге ұнады ма? Несі ұнады?
(Шашы, көйлегі, сырғасы, бөркі, камзолы, үкісі).
- Сұлушаштың шашы қандай?
(Қою қара шашты)
- Қою қара шашты деген шашы қалың дегенді білдіреді.
- Ол шашын қалай жинап алыпты?
(Қос бұрымды)
- Көздері қандай?
(Қарақат көзді) (қарақат көзді деген қарақат жидегіндей мөлдіреп тұр дегенді білдіреді.)
- Ал Сұлушашымыздың көйлегі қандай? (Бүрмелі, қазақтың ұлттық көйлегі)
Сұлушаштың бөркіне тоқталу.
- Бөрік киімнің қай түріне жатады?

- Бөріктің төбесінде үлпілдеп тұрған несі?
- Бөріктің төбесіндегі үкісі неден жасалады?
Дидактикалақ ойын: Өз орнына орналастыр
Мақсаты: Балаларды суретке қарап әңгімелей білуге үйрету.
Үкі – орман құсы.
Үкінің – жүні үлпілдек.
- Енді бәріміз үкінің дыбысын салайықшы.
Сергіту жаттығуы:
Қуыршақ өлеңін оқып беру.
Сөйлемейсің сен неге,
Тілін жоқ па, қуырщақ?
Жуынбайсың сен неге,
Кірін жоқ па, қуыршақ?
Аяғың бар ма, сен неге,
Жүре алмайсың, қуыршақ?
Жұмсағанда сен неге,
Тіл алмайсың, қуыршақ?
Біз күлгенде күлмейсің,
Аңқаусың ба, қуыршақ?
Бізбен бірге жүрмейсің,
Жалқаусың ба, қуыршақ?
(Р. Тышқанбаев)
Айнытпай сал ойыны.
Шарты: қуыршақтың жылаған даусын салу.
Құлыншақтан қуыршақ,
Шауып жүріп құлады.
Салшы даусын, қуыршақ,
Сонда қалай жылады?
Ж. Қалжанова

Тәрбиеші: Ильясова У. М.
Қуыршақ бізде қонақта. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалар арасындағы ойынның қарым- қатынастың қалыптасуына ықпалы
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Мектепке дейінгілердің оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері
Баланың психикалық дамуына ойыншықтың әсерi
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ОЙЫННЫҢ ЫҚПАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЗЕРТТЕУ
Баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту жолдары
Балаларды толық күн болатын шағын орталықтарда тәрбиелеу мен оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
БӨЛІМ ҚАЗАҚ ҚУЫРШАҚ ТЕАТРЫНЫҢ КӨРКЕМ ТРАНСФОРМАЦИЯСЫ
Қазақтың ең қасиетті дәстүрі - сәлемдесу
Әскери сәлемдесуді қарумен орнында және қозғалыста орындауды оқыту әдістемесі
Сәлем сөздің атасы Сәлемдесу әдебі
Ұйымдастыру сәлемдесу, оқушылардың ынта - жігерін сабаққа аудару
Көптік жалғау. Оқушылармен сәлемдесу
Сабаққа назарын аудару. Оқушылармен сәлемдесу
Ұйымдастыру кезеңі - Оқушылармен сәлемдесу
Имандылық шартында сәлемдесуді тілмен айту - парыз
Топтардың сәлемдесуі
Бір - біріңе күлімсірей қарап, алақанның ішін және сыртын тигізіп сәлемдесу