Категориялы топтастыру

Қазақ әдебиеті
Тақырыбы: “Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Мақсаты:
 А) Аңыз әңгімені оқыта отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қойып жауап бере білуге үйрету;
 Ә) Ауызекі сөйлеуге, мәтінді дұрыс оқып түсінуге, сөздік қорын молайтуға, практикалық жұмысты бере отырып, тілдерін дамытуға пайдалану;
 Б) Әңгіме арқылы ұлы адамдар өмірін өнеге ете отырып, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, ақылдылығы мен тапқырлықты дамыту.

Түрі: Аралас сабақ.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Ой қозғау, эссе, топтастыру.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, парақтар.
Пәнаралық байланыс: тарих, тіл, биология.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру.
А) амандасу;
Ә) тексеру;
Б) назарларын сабаққа аудару.

Сабақ бөлімдері:
 І Қызығушылықты ояту
 ІІ Мағынаны тану
 ІІІ Толғаныс
Қызығушылықты ояту:
1. Ой шақыру.

 Аңыз әңгімелер дегеніміз не?
 Қандай аңыз кейіпкерлерін білесіз?
 Өткен тақырыбымыз не?
 Әңгіменің негізгі кейіпкерлері кімдер?

2. Категориялы топтастыру.
1-топ. Жиренше – Ол кім? – Ол не істеді?
2-топ. Хан – Ол кім? – Ол не істеді?
3-топ. Қарашаш – Ол кім? – Ол не істеді?
(Әр топ осы сұрақтар төңірегінде өз білгендерін топтастырады.)

ІІ. Мағынаны тану:
 Жаңа сабақ тақырыбы:
 “Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па? аңыз әңгімесі.

 І топ. “Хан мен Жиреншені көз алдыңызға елестете отырып, суретін салу”
 ІІ топ. “Ішке және сыртқа”
(Әңгімедегі ұнамды, ұнамсыз жерлерін бөліп жазу.)
 ІІІ топ. Жиренше мен ханға мінездеме беру.

ІІІ. Толғаныс.
 4. “5 минуттық эссе”
 І топ: - Қаңбақтың адамша сөйлеуі
шындық па, әлде...

ІІ топ: - “Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?” деген сөзге ханның ренжуі мүмкін бе еді?

ІІІ топ. – Хан Жиреншені не үшін ертіп жүрген?

4. Синквэйн
 І топ. “Хан
 ІІ топ. “Қарашаш”
 ІІІ топ. “Жиренше”

Үй тапсырмасы: Жиренше мен Қарашаш туралы тағы да басқа аңыз әңгімелер ізденіп оқу.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Қоян терісін алғаш өңдеу және консервілеу
Өндірістің рентабельділігі, пайдасы және өнімділігі
Қонақ үйдің тамақтану жүйелігін ұйымдастыру
Ақпараттық жүйенің өмірлік циклі
Ұйымдық өзгерістерге қарсылықтар және оларды шешу жолдары
Бәсеке қабілеттілікті арттыруда сервистік қызметтің мәні
Құрылымдық кәбілдік жүйесін жобалау принцинтеріне шолу және талдау жасау
Салқын цехтың жұмысын ұйымдастыру
Халықаралық қонақ үйлер тізбектері
Қоғамдық тамақтандыру ұйымдарында өнімнің өзіндік құнын шығару (калькуляция) жүргізу, ұйымдастыру
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Өртену сипаты бойынша орман өрттерін топтастыру
Топтастыру стратегиясы бойынша Алпамыс батырға сипаттама беру
Отбасы мүшелерін топтастыру
Бақыт сөзін топтастыру
Сынып оқушыларын топқа бөле отырып топтастыру
Топтастыру стратегиясы арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Қонақтарды топтастыру мәдениеті
Тәуелсіздік сөздерін топтастыру
Лиро - эпостық жырлардың түрлерін топтастыру