Теориялық білімдерін тексеру
Тақырыбы: Қарапайым тригонометриялық теңдеулер және оларды шешу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: тригонометриялық теңдеулер шығаруда теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, сапалы біліммен қаруландыру, білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу, шыңдау.
Дамытушылық: студенттердің ой - өрісін жан - жақты дамыту, іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау, математикалық сауаттылығын арттыру.
Тәрбиелік: жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, танымдық ойын, топтық және жеке жұмыс жасау, деңгейлік есептер шығару, тапсырмаларды орындау.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютерлер, формулалар, тапсырмалар, әр топтың бағалау бланкі.
Пәнаралық байланыс: информатика
I. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин).
а) Психологиялық дайындық
ә) Дәрісхана дайындығы
II. Сабақ барысы:
Кіріспе сөз. Студенттер бүгінгі сабақта берілетін сұрақтар өткен тақырыптарды қамти отырып, сіздердің білім, біліктеріңізді тексеруге бағытталады.
1). Кім шапшаң? (Ой қозғау стратегиясы) (5 мин)
Мақсаты: тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру, дұрыс жауаптар үшін ұпай беріледі - (1 сұрақ - 1 ұпай).
Шарты: тақырыпқа қатысты теориялық білімдері тексеріледі.
Интерактивті тақтада берілген тапсырмалармен жұмыс (ауызша).
Теориялық білімдерін тексеру.
1. y=cosx функциясының қасиеттерін ата.
2. Синусоида дегеніміз не?
3. Арксинусқа анықтама беріңіз.
4. Арккосинусқа анықтама беріңіз.
5. Арктангенске анықтама беріңіз.
6. Арккотангенске анықтама беріңіз.
2) Сиқырлы формулалар (8 мин)
Мақсаты: тақырыпқа қатысты есеп шығаруға қажетті формулаларды қайталау, пысықтау.
Шарты: Формулалардың дұрыс жауаптарын сызықпен сәйкестендір.
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Технология сабақтарында оқушылардың білімі мен ептіліектерін есепке алу мен тексерудің теориялық негіздері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Оқушылардың білімін тексеру мен бағалау
Қазақ тілінен білім, білік, дағдыны тексеру әдістемесі
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бағалау және тексеру
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Оқушылардың білімін, шеберлігін және қабілетін тексеру және бағалау
Физика сабағында білімді бекітуде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері
Ғимараттарды техникалық тексеруі
Диалектикалық және тарихи материализмнің теориялық бастаулары
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ, МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Өндірістің теориялық негіздері
Жылжымайтын мүлікке салық салудың жалпы теориялық негіздері