Оқушыларды төрт топқа бөлу

Сабақтың тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы
Сабақтың мақсаты: оқушыларға Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығын терең меңгерту.
Міндеттері:
Білімділік: ақын өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, өлеңдерінің тақырыбын, идеясын, мәнін ашу.
Дамытушылық: іздену қабілетін, ойлау, сөйлеу мәдениетін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: елін, жерін, Отанын сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді меңгерту сабағы
Әдісі: топтық жұмыс, оза оқыту, ақпаратты технология, сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд
Пәнаралық байланыс: тарих, музыка

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды төрт топқа бөлу

II. Қызығушылықты ояту кезеңі
1. Ой шақыру (бейнетаспадан фильмнен үзінді)
- Мына бейнетаспаны көргенде ойларыңа не келді?
2. Азаттық үшін күрескен қандай тарихи тұлғаларды білеміз?
3. Топтастыру
Махамбет кім?

............

III. Мағынаны тану кезеңі
1. 1 – топ. Тарихшылар
2 – топ. Әдебиетшілер
3 – топ. Зерттеушілер
4 – топ. Өнер иелері
Алдын – ала берілген тапсырмалар бойынша, топ оқушылары өз ізденістерін қорғайды.

2. Салыстыру. Венн диаграммасы
1 – топ. Махамбет пен Исатай
2 – топ. Махамбет пен Жәңгір
3 – топ. Махамбет пен Шернияз
4 – топ. Махамбет - Байтоң, Жанұзақ ақындар

3. Сатылай кешенді талдау.
I. Ақынның Біздің анау нарында өлеңі
II. Исатай деген ағам бар
III. Ереуіл атқа ер салмай
IV. Баймағанбет сұлтанға айтқаны

4. Семантикалық карта
Мысалдар ------------------------- ассонанс -------- аллитерация ------ теңеу ------- метафора
1. Еділдің бойы ен тоғай
Ел қондырсам деп едім
Еңсесі биік ақ орда
Еріксіз кірсем деп едім

2. Кермиығым, кербезім...
Таудан мұнартып ұшқан тарланым...

3. Теңіздей терең ақылдым...

4. Арыстандай ақырған
Айбатыма шыдамай

5. Шамдансам, жығар асаумын...

6. Қамалаған жаудан қайтпаған
Қайнаған қара болаттай
Қарсы біткен жүрегім

IV. Ой толғаныс кезеңі
Ақын арманы тақырыбында ой толғау жазу
V. Автор орындығы стратегиясы
VI. Топ бір – бірін бағалайды, қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
Махамбет – азаттық жыршысы тақырыбында шығарма жазу



Ұқсас жұмыстар

Топқа бөліну тәсілдері
Топтық жұмыстың мәні
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Математика сабақтарында халық педагогикасының озық үлгілерін қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Мектеп көшбасшылары тәлімгерлік пен коучинг арқылы өз мектепте еңгізілген өзгерістердің тиімді болғандығын қалай түсінуге болады
Алгоритм түсінігі. Сабақта оқушылардың талдау жасау және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Християн дінінің пайда болуы
Баніктің пайда болу тарихы