Балалардың әрекеті

Тақырыбы: Сиқырлы әріптер еліне саяхат

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Сауат ашу және жазу негіздері.
Мақсаты: Балаларды әріптермен таныстыру, сөзге дыбыстық талдау жасай білу, буын туралы түсініктерін кеңейту, ойлау қабілетін, қиялын дамыту. О дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру.
Көрнекілігі: Үлгі суреттер, әріптер кассасы, дәптерлер, текшелер, қолайна.
Методикалық әдісі: көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, қорытындылау.

Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс - әрекеті
- Қайырлы таң, балалар! Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын.
- Балалар бүгінгі көңіл - күйлерің қалай?
- Ендеше бүгінгі бізге келген қонақтармен барлығымыз бірге амандасып алайық.

Балалардың іс - әрекеті
- Сәлеметсіз бе апай!
(Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберін жасайды.)
Алақай келіңіз!
Дайын тұр төріміз.
Келіңіз. келіңіз,
Бізге риза болыңыз
Балалар келген қонақтармен амандасты.

Тәрбиеші: - Балалар, ойын ойнаймыз
Ойын: Дыбыстарды суретке түсір
Мақсаты: дауысты, дауыссыз дыбыстарды қайталау.
- Балалар сендер өздеріңді суретшіміз деп есептеңдер. Мен бір дыбыс айтам сендер соны тез суретке түсіріп алып, оны маған көрсетесіңдер. Дауысты дыбыс болса қызыл текше, дауыссыз дыбыс болса көк текше.
Балалардың әрекеті: А, Ы, Қ, П, М, Ғ, Н, Т

Іздену – ұйымдастырушылық кезеңі
Тәрбиеші:
- Жарайсыңдар балалар біз осы кезге дейін көптеген әріптермен таныстық, олай болса сол әріптерді тақпақтар арқылы еске түсірейік.
Ұлдана:
Ата - ананың тілегі,
Адам болып өскенің.
Адамдықтың тілегі,
Адал болып өскенің.
Аружан:
Мақталарды мақтаймыз,
Мақтаны көп қаптаймыз.
Маса жайлы мақтаған
Мәлімет еш таппаймыз.
Амандық:
Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар.
Айдын:
Ата - анаңмен барып сен,
Пілді көрдің парктен.
Осы атауға зер салшы,
Басталған П әріппен.
Әділет:
Нан пісірем десем мен,
Нұржан неге нанбайсың?
Нанбасаң сұра Нұрбектен
Нағашым менің наубайшы.
Тәрбиеші:
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырам:
Айтамыз, естиміз.
Естиміз, айтамыз.
Ол не? Дыбыс



Ұқсас жұмыстар

Балалардың әрекеті
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу үрдісінде тәрбие формаларын қолдану
Ойын арқылы мектепке дейінгі балалардың танымдық белсенділігін арттыру
Сюжеттік-рөлдік ойынның мектеп жасына дейінгі баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру
Ересектер тобында сурет салу арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың жаңаша бағыттары
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативтік дағдыларының ерекшеліктері
Сюжеттік-рөлдік ойын арқылы мектеп жасына дейінгі баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру
Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық мәні
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Басқару іс- әрекеті негізі.
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Балалардың тақпақтары
Ақыл - ойы кем балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі