Ара гүлге қонды
І. Кіріспе бөлімі
Логопед: - Сәлемдесу. Балаларды оқу қызметіне дайындау.
- Мезгіл және ауа райы ерекшелігін сұрау.
- Жұмбақ жасыру:
Гүлге қонады,
Шырынын сорады.
Түр – түсі сары ала
Бұл не?
Балалар: Ара
Логопед: - Ара сөзінің ортасында қандай дыбыс орналасқан екен? – сұрақ қойып, жауап алу.
- Дыбыстық талдау жасату
Балалар: - дыбыстық талдау жасайды
Ғажайып сәт!
- Ара кіреді.
- Балалармен амандасады, өзінің тілегін және өтінішін айтып, сиқырлы кітап - Лэпбук тапсырмасын береді.
- Балалар таң қалып, қуанады.
- Ара балалардан гүлдерге қонып, гүлден нәр, шырын жинауға көмектесуін сұрайды. (Лэпбук тапсырмаларын орындау арқылы)
ІІ. Негізгі бөлім
Балалар: Р дыбысы атты лэпбугын ашып, танысады.
1 - тапсырма
Слайд - презентация
- Бүгінгі тақырыппен таныстыру
- [Рр] дыбысына сипаттама беру
- Артикуляциялық қалпы және әріптік таңбасымен таныстыру;
2 - тапсырма
Тілге арналған артикуляциялық жаттығуларды видео - материалдан көру арқылы айна алдында орындату;
Мақсаты: дыбысты дұрыс айтуға қажет сөйлеу мүшелерінің қалпын, қимыл қозғалысын дамыту.
Жаттығулар: Бақа , Кесе , Әткеншек , Ат шауып келеді , Саңырауқұлақ , Баян тарту жаттығуы;
Балалар: - Көру арқылы, мұқият тыңдап, тілге арналған жаттығуларды қайталай отырып, айнаға қарап орындайды.
3 - тапсырма Тыныс алу жаттығуы
- Зымыранды ұшыр жаттығуы
Мақсаты: Дыбысты айту кезінде тыныстың қалпын сақтау және дұрыс тыныстауға машықтандыру
Шарты: Мұрын арқылы терең тыныс алып, зымыран суретін түтікше көмегімен үрлеп аспанға ұшыру керек.
Балалар: - Тыныс алу жаттығуын орындайды, зымыран суретіне бекітілген түтікшеден үрлейді.
Логопед: - балаларға Р дыбысының артикуляциясымен таныстыру
4 - тапсырма Р дыбысының әріптік таңбасымен және артикуляциялық қалпымен, айтылуымен таныстыру (сурет арқылы)
Логопед: - Жолбарыс ашуланғанда, аңдарды қорқыту үшін қандай дыбыс шығарады?
- Аудио дыбыс арқылы жолбарыстың дыбыстауы естіледі.
- Қане, бірге қайталап айтайық! - Р - Р - Р - Р - Р
Балалар: Аудио жазбаны мұқият тыңдап, қайталап бірге айтады. Жолбарыстың дауысын салады: - Р - Р - Р - Р - Р
- Р дыбысын қайталайды.
5 - тапсырма Буындарды қайталау (слайд арқылы)
Жаңғырық ойыны
Ра - ра - ра – ұшып жүр ара!
Ра - ра - ра – көмірдің түсі қара.
Ар - ар - ар – жауды аппақ қар.
Ре - ре - ре – кітап толы сөре.
Ер - ер - ер – тегіс екен жер!
Ры - ры - ры – күннің түсі сары!
Ыр - ыр - ыр – аспаннан жауды жаңбыр!
- Буындардың жалғасын суреттен көру арқылы айтады.
6 - тапсырма Р дыбысын сөзде машықтандыру
Тізбекте! дидактикалық ойыны
Мақсаты: Сөздегі Р және Л дыбысы бар суреттерде дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру.
Шарты: суреттер арасынан Р және Л дыбысы бар суретті алып, әріптік таңба астындағы жіпке орналастырып, тізбектеу керек.
Балалар: Тапсырманы таратпа суреттер арқылы үстел үстінде және электронды тақта көмегімен орындайды.
- Р және Л дыбысының әріптік таңбасына суретті тауып, жіпке тізеді.
Сергіту сәтін орындау:
Ракета - зымыран!
Ғарышқа оны ұшырам.
Аспанға қарап ай көрдім.
Төмен қарап жер көрдім.
Оңға - солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім.
Балалар: Қимыл арқылы көрсетіп, Р дыбысын сөзде дұрыс айтады.
7 - тапсырма Р дыбысының сөздегі орнын анықтау
Үйін тап! тапсырмасы (Флиппчарт технологиясы арқылы орындау)
Мақсаты: Р дыбысының сөзде (сөздің басында, ортасында, соңында) орналасуын анықтауға үйрету.
Шарты: Тақта көмегімен Р дыбысының сөзде орналасуына қарап, өз үйлеріне суреттерді қойып, сөзді атап беруі керек.
Балалар: алдында орналасқан таратпа суреттермен Р дыбысы бар суреттерді үйшікке орналастырады және электронды тақтада орындайды.
8 - тапсырма Р дыбысын сөйлемде айтып машықтандыру
Сөйлем құра тапсырмасы
Мақсаты: Тізбекті сурет арқылы сөйлем құрап айтуға үйрету.
Шарты: Тақтадағы бірнеше суреттердің тізбегі арқылы сөйлем құрастырады.
- Ара гүлге қонды.
- Айнұр шашын тарақпен тарады.
- Зымыран ғарышқа ұшты.
- Ата домбыра тартты.
- Балалар шарлы ұшырды.
- Балалар теледидар көріп отыр.
Балалар:
- Тізбекті суретке қарап сөйлем құрайды.
- Сөйлемді анық айтуға тырысады.
ІІІ. Қорытынды:
9 - тапсырма Фонематикалық есту қабілетін дамыту
Сақ құлақ ойыны
Мақсаты: Тақырыпты меңгерту, Р дыбысын есту арқылы Л дыбысынан ажыратуын дамыту.
Шарты: Балаға бірнеше сөздер айтылып, сол сөздер арасынан Р дыбысы кездесетін сөздерді естігенде балалар қол шапалақтайды, егер Р дыбысы жоқ болса аяқтарын қозғап белгі беруі керек.
Балалар: - Р дыбысын есту арқылы Л дыбысынан ажыратады;
- Балалар сөзді тыңдап түсініп, қайталайды.
Логопед: - Оқу қызметін қорытындылау, бекіту(сұрақ - жауап арқылы).
- Балалар бүгін сендер араның гүлдерден нәр, шырын жинауына көп көмектестіңдер.
- Балаларға алғыс айтып, мадақтау.
- Балаларды ойынға белсенді қатысқаны үшін алғыс айтып, қолдарына Араның сыйы балды беріп, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Қолдана алады: Р дыбысының сөзде нақты, анық айтуды, электронды тақтамен жұмыс жүргізуді;
Түсінеді: Есту арқылы Р дыбысын сөздің басында, ортасында, соңында орналасуын анықтай алуы. Суреттегі мәтін мағынасын, сұрақ мазмұнын, ойын, жұмбақ мазмұнын;
Қайталай алады: Дауыс ырғағын дұрыс қалыптасуы. Р дыбысының артикуляциясы мен айтылу қалпын. Дидактикалық ойынның әрекетін. Р дыбысы кездесетін сөздерді айтуы. Дыбысты басқа дыбыстан ажыратып айту.
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
ӨТЕБАЙ ТҰРМАНЖАНОВТЫҢ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНЕ ҚОСҚАН ҮЛЕСІ
Педагогикалық ойындар туралы
Баланың мектепке дайындығының кейбір психологиялық аспектілері
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
Мектепке дейінгі балалардың кеңістіктік бағдарлауының теориялық әдістемелік негіздері
Бастауыш сыныпта математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
Пабло Пикассо
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда математикалық ойын - есептердің маңыздылығы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ӘБУ НАСР ӘЛ-ФАРАБИ
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
ҚАРАБУРА
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК