Ойыншылар тобы
Тараз қаласы,
А. С. Пушкин атындағы №41 көпсалалы гимназия
қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Инкарбаева Жанар Ержанқызы
Білім ұяшықтары Белгіленген сұрақтарға жауап беру керек
1. Ипподромда өткізілетін ұлттық ойындардың бір түрі
2. Бұл – есеп ойыны, 18 ұяшығы бар
3. Егер жігіт қуып жете алмаса, қыз жігітті қамшымен ұрады
4. Ойынға бірнеше асық алынады, оның біреуі хан болуы керек
5. Ойыншы атпен шауып келіп, жердегі сыйлықты алуы тиіс
6. Бұл ойын айлы түнде ойналады
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойындар
Сабақтың мақсаты: А) Ұлттық ойындар туралы ұғымдарын кеңейту, дұрыс байланыстырып сөйлеуге үйрету;
Ә) Түрлі деңгейдегі танымдық тапсырмалар, сұрақтар, ойындар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру;
Б) Ұлттық ойын түрлерін үйрету арқылы оқушыларды ептілікке, тапқырлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қорыту – ойын сабағы
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, қималар, қоржын, суреттер, асық, т. б.
Сабақтың барысы.
Оқушылармен сәлемдесіп, сыныпты үш топқа бөлеміз.
Олар: Алғырлар тобы, Тапқырлар тобы, Ақылдылар тобы
Топ болып, келесі тапсырмаларды орындайды.
1 - тапсырма Аудармасын тап
Ойыншылар берілген сөздердің аудармасын дұрыс табулары керек.
Асық игра
Сүйек камча
Ұпай альчик
Ойын шкура
Тері кость
Қамшы очко
2 - тапсырма Адасқан әріптер ойыны
1. Асқапудаы
2. Карпөк
3. Абнақалыт
4. Қуқзыу
5. Қатұлғаықмоз
6. Әгебй
3 - тапсырма Білім ұяшықтары Белгіленген сұрақтарға жауап беру керек
1. Ипподромда өткізілетін ұлттық ойындардың бір түрі
2. Бұл – есеп ойыны, 18 ұяшығы бар
3. Егер жігіт қуып жете алмаса, қыз жігітті қамшымен ұрады
4. Ойынға бірнеше асық алынады, оның біреуі хан болуы керек
5. Ойыншы атпен шауып келіп, жердегі сыйлықты алуы тиіс
6. Бұл ойын айлы түнде ойналады
4 - тапсырма Ханталапай ойыны
5 - тапсырма Дұрыс , Дұрыс емес кестелерін толтыру. Дұрыс емес берілген сөйлемдерді дұрыстап жазу
1. Мал пайдаланды олар сүйегін ойынға.
2. Алынады ойынға асық он.
3. Ойлап ойынды қойшылар бұл тапқан.
4. Ойыншылар айлы іздейді сүйекті түнде.
5. Ешкі көкпаршылар терісіне таласады.
6. Шауып сыйлықты атпен алады келіп.
6 - тапсырма АС – ауызша сабақ картасы
1. Ұлттық ойындар
2. Ойыншылар тобы
3. Малмен байланысты
4. Асық ойындары
5. Ұпай саны
7 - тапсырма Жіктік жалғауға арналған жаттығу. Берілген мысалдарды жақ
бойынша ажыратып салу
I жақ II жақ III жақ
Мысалдар: айтасың, келемін, отыр, мұғалімсіз, оқушысыңдар, жүрмін,
тұрасың, әнші, жатырсыз, ойнаймыз, сатушысың, жүр.
8 - тапсырма Кім тапқыр? ойыны
Берілген ойын элементтері бойынша қай ойын екенін табу
9 - тапсырма Ақсүйек ойыны
Қорытынды. Жарыс қорытындысы шығарылып, жеңімпаздар марапатталады.
Қазақтың ұлттық ойындары туралы
«Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі» атты әдістемелік нұсқау
Оқушылармен дене шынықтырулық және сауықтандырулық шараларын өткізу әдістемесі әдістемелік нұсқаулық
Футболдың даму кезеңі мен ерекшеліктері
Волейболшылардың жаттығуларын ұйымдастыру
Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихы
Қазақтың ұлттық спорт ойындары
Дене тәрбиесі саласындағы ұлттық тәрбие
Дене жаттығулары кезінде спиндер
Өзін-өзі тану пәні сабағында жүргізілетін тренинг жаттығулар
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы
Заңгерлер тобына
Майлар - құрамына майлар және май тәрізді заттар кіретін органикалық қосылыстар тобы
Әділет тобының сұрақтары
Дүзбембет - тобықты болысының адамы
Германиядағы кеңес әскерлері тобы 2 - гвардиялық танк армиясының мотоатқыштар дивизиясы мотоатқыштар полкінің взвод командирі (1986 - 88)
Дұшпанның тобына сілте
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
Сарылар тобы