Назарын сабаққа аудару
Қызылорда қаласы
№ 136 Т. Жүргенов атындағы мектеп - лицейінің
бастауыш сынып мұғалімі Жұбанышова Ақниет Оралбекқызы
Математика 3 – сынып
Тақырыбы: Санды 8 – ге көбейту кестесі
Мақсаты:
1. 8 - ге көбейту және бөлу кестесін құрастыру, арасындағы байланысын анықтау;
2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
3. Есепті тез әрі жылдам шығаруға, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Типі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, өзіндік жұмыс
Көрнекілігі: Оқулық, таратпалар, суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқу - құралын тексеру;
- Назарын сабаққа аудару;
Психологиялық дайындық
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 7 мысал
- 7 санының көбейту кестесін еске түсіріп жіберейік.
ІІІ. Тірек білімді жетілдіру.
Біз сандар әлеміндеміз. Қане Шатасқан сандар ойынын ойнап жіберейік. Сандарды өсу ретімен қою.
- 7 cанынан кейін қандай сан?
- 7 санынан кейін 8 саны.
- 8 санына қатысты қандай мереке бар?
- 8 саны неге ұқсайды?
- Сабақтың тақырыбын анықтаңдар.
- Біз бүгінгі сабақта нені үйренеміз?
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Санды 8 - ге көбейту кестесі
№1 - мысал
Есіңе сақта!
8∙1=8 ----------- 8˸8=1
8∙2=16 --------- 16˸8=2
8∙3=24 --------- 24˸8=3
8∙4=32 --------- 32˸8=4
8∙5=40 --------- 40˸8=5
8∙6=48 --------- 48˸8=6
8∙7=56 --------- 56˸8=7
8∙8=64 --------- 64˸8=8
8∙9=72 --------- 72˸8=9
8∙10=80 -------- 80˸8=10
№ 2 есепті талдап, салыстыру.
А) Сарафан - 40
Көйлек - 32
Бөлді - 8 т
Әр топ -? С ж е к.
Ш: 40: 8=5
32˸8=4
Ж: 5 сарафан ж е 4 көйлектен алды
Ә) Торкөздер - 8 баған, 8қатар? артық
Әр баған - 4 ақ, 4 қара
Фигуралар – 16 ақ ж е 16 қара
Ш: 8*8 - (16+16) = 32
Ж: 32 торкөз артық
№ 3 мысал өздік жұмыс ретінде орындалады.
А) 8∙8=64
9∙8=72
64˸8=8
72˸8=9
80∙8=640
90∙8=720
640˸8=80
720˸8=90
№4 Қалдықпен бөлуді балалар тақтада орындап тексереді.
А) 19˸8=2(қ 3)
26˸8=3(қ 2)
36˸8=4(қ 4)
47˸8=5(қ 7)
2∙8+3=19
3∙8+2=26
4∙8+4=36
5∙8+7=47
Ә) 60 дейінгі сандардың ішінен 6 - ға бөлінетін сандарды теріп жазады.
6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60
Сергіту сәті
Екі дөңгелек егіз
Қосылса сан шығады,
Қандай???... (8)
Саянда болды 10 алма
Сайданға берді 2 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма? (8)
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла? (3)
№6 Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
х+2=15
х=15 - 2
х=13
13+2=15
15=15
Ж: 13 көгершін болған.
№7.
Болғаны - 18 м
Алғаны -⅓-? м
Қалғаны -?
Ш: 18˸3=6
18 - 6=12
Ж: 12 м арқан қалды.
Шығармашылық жұмыс.
45 қоянды 9 торға саны әртүрлі етіп орналастыру.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ш: 1+2+3+4+5+6+7+8+9=45
V Қорытынды.
Бұлттан күннің көзін ашу ойыны
35˸7+25=30 20˸10+8=10 6∙6+4=40
16˸8+12=14 42˸7∙100=600 10∙6 - 35=25
ҮІ. Бағалау
Белсенді оқушыларды бағалау. Математикалық кітапшамен
ҮІІ. Үйге тапсырма: № 5 - мысал. 68 бет.
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Тұздық алу ережесі
Ұлы ғұламалардың, ағартушы педагогтардың пікірлерін, дәйекті сөздерін таңдап, қолдану мәселелері
Кері байланыстың ықпалы: мұғалімнің оқушыға кері байланысы
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Жарық дифракциясы
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру
Зейіннің ойын әрекеті барысында дамуы
Оқу сабақтарын талдауға жүйелі келістің әдістемесі мен технологиясы
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Ел назарында - «Қилы заман»
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым
Ағымдағы есеп айырысу шот иесінің банке ақша қаражатын аудару бұйрығы
Өзінің есеп шотынан басқа шаруашылық субъектінің шотына ақша аударуы туралы банкке бұйрық - ол
Сабаққа қатысу
Төлем тапсырмасы - мекеменің немесе шаруашылық ұйымның өзіне қызмет көрсететін банкінеөз шотынан қаржыларды аудару үшін берген тапсымасы