Орнын тап. Сандарды салыстыру

Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты: Оқушыны 7 саны мен цифрымен таныстыру.
Сабақтың міндеттері:
білімділігі: Бір таңбалы сандар, олардың шығарылып алыну әдістері жайындағы білімдерін бекіту. 7 санымен, цифрымен таныстыру.
Дамытушылығы: Логикалық талқылаулар жүргізулерге оқушыларды қатыстыра отырып, қызығушылығын арттыру. Қосу, азайту дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды шапшаңдылыққа, тапқырлыққа, шыдамдылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын әдісі.
Көрнекілігі: суреттер, цифрлар, слайд т. б

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушылырмен амандасу.
Үлкенге де сіз, Бір дегенім – білім,
Кішіге де сіз, Білімсіз жоқ күнің.
Сәлем бердік сіздерге Ғажайып кітап ашыл,
Құрметпенен біз. Ішінен білім шашыл.
Өткен материалдарды пысықтау.

Ойын: Өз орныңды тап
1 - ден 10 - ға дейінгі цифрлар таратылып беріледі.
М: Өз орныңды тап дегенде оқушылар сәйкес орынға тұрып, сандар тізбегін құрап тұрады,, әр санға сәйкес Санамақтар айтады.
Шығармашылық тапсырма:
Қалып қойған амал таңбасын қою.
6 0=6 3 2=5 5 1=4
4 2=2 5 1=6 3 3=6

Жаңа сабақ.
Балалар 7 - санын айтқанда ойларыңа 7 - санымен байланысты қандай ұғымдар, сөздер келеді.
7 - саны қазақ халқында киелі сан деп аталады.
- Олай болса 7 - санына ой топтау жүргізейік.
7

7 нан, 7 күн, 7 ата, 7 қазына

7 - ата: ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
7 - күн: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі.
7 - қазына: ер жігіт, сұлу әйел, білім - ақыл, жүйрік ат, қыран бүркіт, берен мылтық, жүйрік тазы.
- Бүгінгі сабағымызда біз қандай санмен танысамыз деп ойлайсыңдар?
- 7 - санымен.
Бүгінгі сабағымызды біз Жеті лақ ертегісі бойынша өтеміз. Жеті лақ ертегісін баяндау.
Проблемалық ситуация.
1 - лақтың тапсырмасы.
- 7 санын бізге таныс сандарды пайдалана отырып, қалай шығарып алуға болады?

Суретпен жұмыс.
- Міне, балалар біз 1 - лақтың тапсырмасын орындап, оны қасқырдан құтқарып алдық.
Оқулықпен жұмыс. 2 - лақтың тапсырмасы.
Теңдіктер қалай құрылғанын түсіндіру.

Кесіндінің ұзындығын өлше.
Біз қасқырдан 2 – лақты да құтқарып алдық.

Енді 3 - лақтың тапсырмасын орындайық.
Сергіту сәті. Өлең есептер.
Алма бағы жайнаған
Қызыл алма айналам
Алдым үзіп бесеуін
Тағы да алдым біреуін
Алдым сонда нешеуін?

Табақта 4 - алма
Қолымда 2 - алма
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?

Көлден ұшты 5 - қаз
Қайтып қонды 2 - қаз.
Қонбады оның нешеуі.

Ұлпа жүнін қыздырып
Күн шуақта бір күшік
Отыр еді жанына
Келді тағы бір күшік.

7 - санының баспа және жазба түрімен таныстыру. Сандарды салыстыру.
Міне, балалар біз үшінші лақты да құтқардық. Лақ сендерге рахмет айтып жатыр.
4 - лақтың тапсырмасы дәптермен жұмыс.
Олай болса барлығымыз дәптерімізді ашып тапсырмаларды орындайық.
- Суретпен жұмыс.
- 7 - санын жазу.
- Өрнектің мәнін табу.
5 - лақтың тапсырмасы. Сәйкестендіру тесті.
Қайсысы аптаның қай күндері туған? Берілген есептерді шығара отырып балаларды әр апта
күніне апарып орналастыру.
4 - 2=2
7 - 2=5
3+3=6
3+1=4
6 - 3=3
4+3=7
2 - 1=1

6 - лақтың тапсырмасы. Сандар құрамын анықтау.
Ойын: Орнын тап . Әр кейіпкерді өз өрнегіне апар.
2+3= 6 - 4= 1+5=
5 - 2= 2 - 1= 6 - 2=
- Енді балалар біз соңғы жетінші лақтың тапсырмасын орындайық.
Оқулықтығы 5 - тапсырманы орындау. Теңдіктер құру.
Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді.
Қосу мен азайту өзара кері амалдар.
- Сонымен балалар барлығымыз тапсырмаларды жақсы орындап, лақтарды қасқырдан құтқарып, енелеріне қостық.
Мына сандарды ретімен атап шықсақ лақтардың біздерге айтқан сөзін оқитын боламыз.
1 --- 2 --- 3 ---- 4 --- 5 ---- 6
Р --- а --- х --- м ---- е ---- т
Сабақты қортындылау: Біз бүгінгі сабағымызда қандай санмен таныстық?
- 7 саны және цифры.
- 7 санын қалай шығарып алдық?
- 6 - ға 1 ді қосу арқылы.
Үйге тапсырма: 7 - күн атауын жатқа айту және 4 - есеп.
Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Сабақ қарқынының оқушыларға қолайлылығы, мұғалім мен оқушы жұмыстарының нәтижелілігі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
САНДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқудың әдістері
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Кенорнында экологиялық жағдайды жақсарту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ