Ишара Мимика арқылы жемістердің тәтті, қышқылдығын көрсету
Қысқа мерзімді жоспар
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жемістер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: О. 1. 3. 5. 1 мұғалімнің көмегімен иллюстрациялы шағын мəтіннен қажетті ақпаратты табу.
Ж. 1. 4. 1. 1 суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Жемістердің атауын біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Жемістердің атауын біледі, дұрыс жаза алады.
Қарапайым сұрақтар қоя алады және оларға жауап бере алады.
Жемістерді салыстыра сипаттай алады және атауларын үш тілде жаза алады, сәйкестендіреді.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Тәтті, қышқыл, тәтті емес, қышқыл емес, шие, кішкентай, үлкен т. б
Яблоко - алма Груша - алмұрт Кислый - қышқыл Тәтті - сладкий
Дәмді – вкусный Шие - вишня Шабдалы - персик
Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Қышқыл ма? тәтті ме? үлкен бе, қызыл ма?, сары ма? т. б.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Біздің қаламызда қандай жемістер өседі?
Не себепті …. деп ойлайсыз?
Ишара Мимика арқылы жемістердің тәтті, қышқылдығын көрсету.
Алдыңғы оқу: Берілген суреттердің ішінен тек жемістердің суретін қорша.
№45 мектеп - гимназия
Мұғалімнің аты - жөні: Тастанбекова А. Б.
Жемістер. слайдты жүктеу
Шырындағы қант мөлшерін анықтау
Маринадталған жемістер мен көкөністер
Алқоры өсіру технологиясы
Сірке бактериялары
Ойын кеңістігі арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың мәдени қарым - қатынас дағдыларын дамыту ерекшеліктері
Гендерлік бейвербалды қатысымның мәдени-әлеуметтік сипаты
Асқабақ тұқымдас өсімдіктердің агротехникасы
Балалармен және жасөспірімдермен қарым - қатынаста дене тілін қолдану әдістері
Көркем шығармадағы бейвербалды амалдар
О.Бөкеев шығармаларындағы бейварбалды амалдар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
ҚАЗАНҒАП ТӘТТІМБЕТ
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ