Қандай әдемі түстер

Балапан I кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Сурет салу
Тақырыбы: Қағаз, қарындашпен таныстыру
Мақсаты: қағазбен майлы қарындашпен таныстырып, жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Көлденеңінен, тігінен сызықтар сызуды үйрету. Зейінділікке, қабілетін дамыту.
Үстелде дұрыс отыра білуге және еңбек етуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал - жабдықтар: сурет салуға арналған ақ қағаз, түрлі түсті майлы қарындаштар.
Қостілділік компонент: қарындаш - карандаш, қағаз - бумага.

Мотивациялық - қозғалушылық
Педагог балалардың назарын өзіне аударады.
Ертегі айтып береді.
- Қазір мен сендерге ертегі айтып беремін.
Ерте ерте ертеде...
Бір қорап өмір сүріпті.
Ол, міне, мынадай екен (қорапты көрсетеді).
Сырты қандай әдемі безендірілген (сыртқы суретіне тоқталып өтеді де), оның ішінде не бар екен?

Ұйымдастырушылық -
ізденістілік Қорапты қозғалтып, ішіндегі қарындаштарды (тықырлатады).
- Тыңдап көріңдерші, бұл қорап ерекше, сиқырлы қорап болды.
Өйткені, ішіндегі таяқшалар да сиқырлы көрінеді.
Кәне, ашып көрейік, - деп майлы қарындаштарды жартылай ашып көрейік, - деп майлы қарындаштарды жартылай ашып көрсетіп, бұл таяқшалардың түстері де сан алуан екен. (Қызыл және қара түсті қарындаштарды алып, балалардан олардың қандай түсті екенін сұрайды).
(Қағазбен таныстырғанда ақ қағазды көрсете отырып келесі сұрақтарды қойады).
- Мынау не? Түсі қандай?
Ақ қағазға майлы қарындашпен сурет салуға болады, бірақ қарындашты өте қатты бастыру қажет емес. Егер қарындашты қатты бастырсақ, қағаз жыртылып қалады. Сендер қағазды жыртпаңдар, сонда біз көп нәрсенің суретін салып үйренеміз.
- Қарындаштар көңілді би - билей алады. (Қағаз бетіне жоғарыдан төмен қарай бірнеше түзу сызықтар жүргізеді).
- Қандай әдемі түстер. Мынау қандай қарындаштардың ізі, кім айтады?

Қызыл, көк, қара сызықтарды сызғанда қолды батыл, үзіліс жасамай жүргізіп көрсетіп, балалардың қол, саусақ қимылдарын жетілдіруге көңіл аударады.
Қарындашты қалай ұстау керектігін көрсетіп, 2 - 3 рет ауада сызық жүргізеді.
- Осы сызықтарды енді алдарыңдағы ақ қағазға түсіріп көріңдер.
- Енді бұдан былай сурет салу бөлімінде қағаз бен майлы қарындаштарды пайдаланып, әртүрлі суреттер салып үйренеміз. Қарындаштарынды жинап орнына қойындар.
Қарындаштарын жинатады.
Қағаздарды педагог жинап алады да, қарындашпен салынған суреттерді балаларға көрсетіп, әрқайсысын бағалап әңгімелейді.
Өз түсіңді тап! ойынын ұйымдастырады.

Рефлексиялық - түзетушілік
Балалар жұмысқа кіріскенде аралап,
іс - әрекетіне басшылық жасап, бағыт беріп, жұмыстарын мадақтап, сабақты аяқтайды.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: майлы қарындашпен сурет салуға болатынын.
Игереді: қағаз, майлы қарындаш туралы және онымен іс - әрекет жасау туралы түсініктерді.
Меңгереді: қағаз, майлы қарындашпен жұмысты, жұмыс істеу дағдыларын, ұқыпты еңбек етуді.
Қағаз, қарындашпен таныстыру жүктеу
Ұзын жолдар жүктеу
Әртүрлі түстегі қақпалар жүктеу
Жау-жау, жаңбыр жүктеу
Шағылысқан күн сәулесі жүктеу
Жапырақтар түсуде. жүктеу
Қызыл-сары жапырақтар жүктеу
Түрлі түсті жіптер жүктеу
Түрлі түсті жіптер 1жүктеу
Балықтар жүзеді жүктеу
Бауырсақ қалай домалайды жүктеу
Әуе шарлары жүктеу
Жапалақтап қар жауды жүктеу
Ақ ұлпа қарлар жүктеу
Шырша шамдарын жағамыз жүктеу
Қардағы іздер жүктеу
Мұз сүңгілері жүктеу
Мұржадан түтін будақтайды жүктеу
Мұз айдынындағы іздер жүктеу
Маймақ маң-маң басады жүктеу
Машинаның дөңгелектері жүктеу
Түрлі түсті моншақтар жүктеу
Үйдің терезесіндегі жарықтар жүктеу
Торғайларға жем береміз жүктеу
Орамалды безендіру жүктеу
Қуыршақ Сәуленің көйлегін безендіреміз жүктеу
Әжемнің өрнектері жүктеу
Түрлі түсті сақиналар жүктеу
Жылғалардан су ақты. жүктеу
Құстар сайрайды. жүктеу
Шөптегі қаңқыз жүктеу
Егістіктегі бақбақтар. жүктеу
Мерекелік отшашу жүктеу
Қошақандарға шөп береміз жүктеу
Доп салу жүктеу
Адамның бейнесін салу жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Раушан гүл шоғы
Барокко дәуіріне жалпы сипаттама
Түс реңі
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Қонақ үйдің ішкі көрінісі. Интерьер
Сурет тарихы
Балабақшадағы бейнелеу өнері сабақтарында сәндік сурет арқылы балалардың эмоционалдық қабылдауын арттыру әдістемесі
Петроглифтерді негізге ала отырып киім жобалау
Мектепке дейінгі мекемелерде сәндік сурет салғызу
Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу
Қандай бота
Қазақстан әдемі, бай, тәуелсіз ел
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Кластың іші жарық, әдемі
КСРО ҚҚМ эскери - саяси училищесін (Ленинград, 1974), Мәскеудегі әскери - саяси академияны (1983) бітірген
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Алматы жоғары жалпыкомандалық әскери училищесін (1980), ҚР ҚК әскери академиясын (2001) бітірген