Қандай ертегі тыңдадыңдар
[left]Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Торғай мен тышқан
Мақсаты: Балаларға Торғай мен тышқан ертегісін айтып беру, рөлдерге бөліп ойнатып, тілдерін дамыту. Еңбекке, достыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Қостілдік компоненттер: Торғай – воробей, тышқан – мышь.
Іс – әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс – әрекеті----------Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қызығушылық кезеңдері Ертеңгілік шеңбері
Балалар бір – біріне гүл беру арқылы жылы сөздер айтады. Балалар бір - біріне жылы лебіз айтады.
Ұйымдастыру және ізденушілік кезеңдері Бір – бірімізге жылы тілектерімізді білдірдік. Мен сендерге сәттілік тілеймін.
Шаттық шеңбері
Жарық болсын күніміз
Жарқын болсын үніміз
Елін сүйіп ер жетер
Біз болашақ гүліміз
Ғажайып сәт
Топқа қуыршақ келіп, балаларға Торғай мен тышқан ертегісін айтып береді.
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
алдымнан жел еседі,
кіп-кішкентай ағаштар,
су құйғанда өседі.
1-тапсырма:
Балаларды рөлдерге бөліп, ертегіні сахналау.
2-тапсырма:
Дидактикалық ойын
Ретімен орналастыр
Торғай мен тышқан артық қалған бидай үшін кімге ақыл сұрауға барады? Ретімен орналастыр.
- Жарайсыңдар, балалар! Тапсырмаларды бірігіп жақсы орындадыңдар. Мені сендер сияқты басқа да балалар күтіп отыр, соларға асығыспын. Рахмет сендерге, Сау болыңдар, балалар!
Шаттық шеңбері Жарық болсын күніміз
Жарқын болсын үніміз
Елін сүйіп ер жетер
Біз болашақ гүліміз
(балалар қимылмен көрсетеді)
Балалар тыныш отырып, қызыға тыңдайды.
Сергіту сәтін қимылмен өлең шумағы бойынша қайталап жасайды
Балалар ертегіні қуана сахналайды.
Балалар қызыға және дұрыс орындауға тырысады.
Қуыршақпен қоштасады.
Бекіту, бақылау
Сұрақ - жауап:
- Балалар, бүгін бізге көркем әдебиет ұйым. оқу іс - әрекетіне кім келді?
- Қандай ертегі тыңдадыңдар?
- Қуыршақтың қандай тапсырмаларын орындадық?
- Осы ертегі арқылы нені түсіндік? Бір - бірімізбен қандай болу керекпіз және нені сүю керекпіз?
Қоштасу:
Қол ұстасып тұрайық. Көріскенше күн жақсы Сау - сәлемет болайық.
Балалар барлық сұрақтарға жауап береді.
Балалар өз білгендерін айтады.
Қоштасу:
Қол ұстасып тұрайық. Көріскенше күн жақсы Сау - сәлемет болайық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Торғай, тышқанды.
Қалыптастыру керек: тапсырмаларды дұрыс орындауды, рөлдерге еніп ойнауды, достық қарым - қатынасты, еңбексүйгіштікті. Меңгеруі керек: Торғай мен тышқан ертегісін.
Мектеп жасына дейінгі балаларға ұлттық тәрбие беру
Естиярлар тобында сурет салуға оқытудың әдістемесі
Бастауыш мектепте бейнелеу өнері арқылы эстетикалық тәрбие беру
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық аспаптарда ойнауы
Қазақ бейнелеуі өнерінің дамуы
Музыкалық аспаптардың түрлері
Қазақтың ұлттық аспаптарын музыкалық-дидактикалық ойын барысында қолдану тәсілдері
Бастауыш сыныптарда бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көрнекілік арқылы қызығушылығын ояту және құзыреттіліктерін дамыту
Бастауыш мектеп оқушыларында көркемдік-эстетикалық тәрбиені қалыптастырудың теориялық негіздері
Бастауыш сыныпта музыка сабағын ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Ішінде әрдайым өзіне оқып беретін ертегі кітаптары мен көне заттар толы