Қайықта барлығы нешеу
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сан есім
Сабақтың мақсаты: Нешеу сұрағына жауап беретін сан есімді табу. Оқушылардың сауатты жазу дағдысын қалыптастыру.
1) Білімділігі: Сан есім және нешеу сұрағы туралы білімдерін қалыптастыру.
2) Дамытушылығы: Сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
3) Тәрбиелігі: Сөйлей білуге, ойын айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: Дамыта оқыту, деңгейлік тапсырма.
Сабақтың көрнекілігі: Жазылған плакат, суреттер.
Сабақтың жүру барысы.
І Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ Үйге берілген тапсырманы сұрау.
1. Оқыту, сан есімді табу.
2. Қарамен жазылған сөздер неліктен бас әріппен жазылып тұр?
3. Қорыту, бағалау.
Вазадағы алмаларды санау арқылы есептік, реттік сан есімдерді қайталау.
ІІІ Жаңа сабақ.
Сан есім.
Бүгінгі сабақты санау білетін лақ туралы ертегіден бастаймыз. Кішкентай лақ санауды үйренеді. Санап жүгіріп келе жатып бұзауға кездеседі. Бұзауға айтады. Мен бірмін, сен екісің. Бұзаудың мамасын үш деп санайды. Бұқаға кездеседі. Мен бірмін, сен екі, сиыр үш, бұқа төрт, жылқы бес, шошқа алты деп санайды. Санағаны үшін лақты көлге дейін қуып келеді. Көлдің жағасында бір қайық тұрады. Онда ит, қой, мысық болады. Тауық айқайлап тоқтады. Бәрі қайыққа мінеді. Бір кезде қайық батайын деп тұрады. Қайық капитаны әтеш айқайлап кім санау біледі дейді. Лақ мен санаймын деп бәрін санайды. Қайықта барлығы нешеу? 10.
Демек, оқушылар сан есімдер нешеу деген сұраққа жауап береді екен.
ΙV Оқулық бойынша жұмыс.
409 - жаттығуды жазу.
Мақсаты: Нешеу сұрағына жауап беретін сан есімді табу.
1. Мұғалім оқиды.
2. Оқушы оқып санайды. Ең соңында шыққан оқушы жаттығуды тақтаға жазады. Суреттерін тақтаның алдына қою.
3. 2 - 3 оқушыға санамақ айтқызу.
V. Көркем жазу.
410 - жаттығу.
Мақсаты: 1. Әдемі жазу.
2. Деңгейлік тапсырма.
3. Салыстыру.
4. Бағалау.
Қайық сатып алу - бұл көлік сатып алу сияқты үлкен қаржылық шешім
Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Бастауыш сынып математика сабағында халықтық педагогика элементтерін пайдалану
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Магнитті қосқыштарды монтаждау және жөндеу
Математика және халық ауыз әдебиеті
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
Жасыл балдырлар бөлімі
12 жылдық білім беру жүйесінде сөзді есеп шығаруға үйрету
«Комбинаторика элементтерін пайдаланып есептер шығару»
Барлығы жігіттердің еңбегі
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Интерактивті тақта - сыныптағы оқушылардың барлығын оқыту үшін мүмкіндік туғызатын басты құрал
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Барлығына таныс
Барлығы дамыған қалалар
Қазіргі таңда Тәуелсіздік - барлығымыз үшін ерекше қасиетті күн
Біз барлығымыз ана алдында қарыздармыз
Кейінгінің барлығы алған үлгі - грек үлгісі
Электр тоғының зақымдаушы факторлары нешеу