Пікір талас

3 - сынып
Сабақтың атауы: Көксерек
Сілтеме: Мұхтар Әуезов. 3 - сынып оқулығы. Слайдтар, презентация
Жалпы мақсаты
Көксерек фильмі мен әңгімені салыстыру барысында, ерекшелігін ажырату.
Міндеттер:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру
3. Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау
Күтілетін нәтиже
1. Қасқыр жайлы ұғым беру, білімнің алғашқы негізін қалау;
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа сабақ жайлы білімнің басталғанын сезіндіру;
3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер

1. 5 - сынып Әдебиет оқу. 224 - 226 бет
2. Бейнефильм интернеттен алдым.
1 сабақ. тақырыбы: Көксерек туралы ұғым
Қасқыр туралы ұғым, оның басқа аңнан ерекшелігі Қасқырды қолға ұстаудағы мақсат Қасқыр мен итті жиі шатастырады Қасқырдың иттен
айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту Слайд1
Мұғалім: Үй тапсырмасы: Еліміз қандай мемлекеттермен көршілес екенін жаз.

2. Сөзжұмбақ. Слайд

1. Өлең шығаратын адам.
2. Қазақ әдебиетінің атасы.
3. Кісі есімі.
4. Абайдың әкесі.
5. Ұлттық ойын ойнайтын құрал.
6. Көксерек әңгімесін жазған жазушы.

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

Мұғалім сұрақ: Көксерек фильмінен үзінді көру.
Үзіндіде не туралы айтылған? Слайд
Оқушылардың пікірін тыңдау
? Сұрақ: Мұғалім: Авторы кім?
Топтан 1 оқушы шығып қорғайды.

? Сұрақ Құрмаш неге қорқа бастады?
Мағынаны ажыра - ту сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
- оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
- сабақта үйренген - дерін бекіту, қолдану жолдарын беру
- жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыс - тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІ. Мағынаны тану
Мұғалім: Қасқыр туралы не білесіңдер? Ойларыңды ортаға салып, қағаз бетіне түсір. слайд.
3. Әр топ өзінің жұмысын қорғайды.
4. Оқулықпен жұмыс. Слайд
5. Мұғалім: Қасқырды үйде ұстауға бола ма? Егер болса.... Неге?
6. Пікір талас. иә дегендер 2дәлел, Жоқ дегендер теріске шығарады
7. Сергіту сәті.

Қасқыр түсті қақпанға,
Жортып келе жатқанда.
Аяғым деп бақырды,
Туыстарын шақырды.
! Тапсырма кластер қуру. Слайд
Құрмашқа мінездеме бер.

ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 5 1Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.)
Слайд 5 2 Көксерек слайдпен шығару
( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)
Бағалау (түрлері)
- оқушының өзін - өзі бағалауы
- топтың өзін - өзі бағалауы
- мұғалімнің бағалауы
- жалпы бағалау
- критерийлер арқылы бағалау
Бағалау: 2мин Өзін - өзі және достарын бағалау парағы

- сабақты қалай аяқтауды жоспарлау Үйге тапсырмадан бұрын мұғалім оралады:

Қорытынды: Мұғалім жазған флип чартқа ораламыз 2мин
Сабақты аяқтау түрлері
- бір пікірге келу...
- өз пікірін дәлелдеу...
- үйде жалғастыру... Слайд 6 2
Үйге тапсырма жазып ал? 2 мин
Егер мен Құрмаштың орнында болсам......

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс - әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер
- оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады?
- оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?
- мүмкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?
Сабақ өткізу барысында көздеген мақсаттарыма жеттім. Оқушылар сабаққа белсенділік танытты. Бір кеткен кемшілігім оқушыларға тапсырма, сұрақ қойған кезде берілген тапсырманы қайта – қайта айта беріппін. Келешекте осы қателікті ескеріп отырамын.
- қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) Оқушыларды 1, 2 деп санау барысында топқа бөліп алдым.

Кері байланыс парағы.
оқушының аты - жөні_________________________
Сабақта не ұнады, немесе жақсы болды
Не ұнамады, немесе жаман болды
Сабақта нені өзгерткің келеді, сенің қалауың



Ұқсас жұмыстар

Еңбек ұжымы және талас-тартысты мәселелерді шешудің психологиялық ерекшеліктері
Өндірістік ұжымның әлеуметтік-психологиялық ахуалы
Психология мамандығына арналған ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР
Метафоралы атаулар
Исламдағы әдеп
Қазақстан жеріндегі эпиграфикалық ескерткіштер
Дебат технологиясын география сабақтарында қолдану әдістемесі
Адамдардағы коммуникативті сапалық қалыптастырудың кейбір озық әдістері
Қарлұқ мемлекетінің Жетісу аумағына саяси үстемдігін жүргізуі
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері туралы
Экономикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Көпшіліктің пікірінше, нағыз ғажап
Талас тудырмайтын түжырымды пікір
Таласымды тартамын тазалыққа, Шашып - төгу жатады балалыққа
Монғол хандарының ұлыс билігі үшін таласы
Бір күні тауда жайылып жүрген екі бұғы шөпке таласып қалыпты
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір - бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті
Талас жазу ескерткіштері