Балаларды мадақтау, сабаққа белсенді қатысқан балаларды атау

Сауат ашу
Сабақтың мақсаты:
1. Қ дыбысымен таныстыру, қ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге, сөздерді буынға бөлуге үйрету.
2. Ойлау, есте сақтау, тілдерін дамыту.
3. Әдемі, таза жазуға тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік, ойын.
Көрнекілік: әліппе - дәптер, әріптер, текшелер, интерактивті тақта.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың назарын сабаққа аудару үшін Шаттық шеңберін өткізу.
2. Өткенді қайталау
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
О дыбысына байланысты сөз, сөйлем құрату, буынға бөлгізу.

3. Жаңа сабақ.
Сабақты жұмбақ жасырудан бастау.
Сылдырдан қорқады,
Шошынып жортады. (Қоян)

Екі айыр құйрықты,
Қияқ мұрт қанаты,
Ұшқырлардың жүйрігі. (Қарлығаш)

- Қоян , қарлығаш деген сөздерде бірінші қандай дыбыс естіледі?
- Қ дыбысы (Қ дыбысының әріп таңбасын көрсету)
Хормен Қ дыбысын бірнеше рет қайталау.
- Қ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
- Дауыссыз.
- Дауыссыз дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз?
- Көк түсті.

2. Суретпен жұмыс (интерактивті тақта)
- Балалар, тақтада ненің суретін көріп тұрсыңдар?
- Қалам, бақа, тарақ.
Осы сөздерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау, Қ дыбысының сөздегі орнын анықтату.
(сөздің басы, ортасы, аяғында)

4. Дәптермен жұмыс.
Ққ әрпінің баспа түрін жазу.

5. Сергіту сәті.
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Биік - биік өседі.

6. Карточкамен жұмыс.
Берілген сөздердің арасынан Қ дыбысын тауып көк түсті қарындашпен сызу.

7. Ойын Кім жылдам?
Қ дыбысынан басталатын сөздер айту.

8. Қорытынды.
- Балалар, бүгін біз сауат ашу сабағында не істедік?
- Қ дыбысы қандай дыбыс?
- Қ дыбысы сөзде қалай орналасады?
- Қандай түсті текшемен белгілейміз?
Балаларды мадақтау, сабаққа белсенді қатысқан балаларды атау.



Ұқсас жұмыстар

Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Бастауыш сынып оқушыларының үлгермеушілігі
Кіші мектеп жасындағы ақыл есі кем оқушылардың жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Әңгіме - ойынның негізінде ұстаз балалармен қатынасуы жатады, балалардың ұстазбен және балалардың дос доспен қатынасуы
БЦП ауруымен ауыратын балалардың танымдылық әрекетінің ерекшелігі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу үлгермеушілігін болдырмаудың жолдары
Бастауыш мектеп математикасында арифметикалық ұғымдар және оны оқыту
Ерте жастағы балалардың танымдық белсенділігін қазақ халық шығармашылығы құралдарымен дамытудың мәні
¥жымдық іс-әрекет жағдайында кіші мектеп жасындағы оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Жеке адамның дамуындағы өзіндік белсенділіктің маңызы
«КЕҢІСТІК» КОНЦЕПТІСІНДЕГІ ЖЕР-СУ АТАУЛАРЫНЫҢ ВЕРБАЛДАНУЫ
Танымдық белсенділік және дербес іс-әрекет
Танымдық іс-әрекетті белсендіру ерекшеліктері
Туризмнің белсенді түрінің әдісі мен тәсілдерінің негіздері
Тінәлі Тайсойғанұлы, (1789 - өлегн жылы белгісіз) - Бөкей ордасындағы Исатай Тайманұлы бастаған көтеріліске белсене қатысқан старшын
Ойындағы қозғалыс белсенділігі