Балалардың назарын киіз үйдің қасында отырған қуыршақ әжеге назар аударып
Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Ұлттық ыдыстар
2. Жабайы аңдар
3. Жиһаздар әлемі
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Ұлттық ыдыстар
Мақсаты: Балаларға ұлттық ыдыстары туралы түсінік беру.
Сабақтың міндеттері: Балалардың сөздік қорларын молайту.
Грамматикалық түрде дұрыс сөйлеуге жаттықтыру.
Ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыптылыққа баулу.
Сөздік: тостаған, торсық, ағаш қасық, самауыр, кесе, аққұман.
Көрнекті құралдар: суреттер, әр түрлі ыдыстар, жеке карточкалар, қуыршақ, киіз үй
Әдіс – тәсілдер: қайталау, таныстыру, сұрақ - жауап, қайталау, фонетикалық жаттығу, сергіту сәті, д о, сөйлем құрату.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
- Балалар, алдымен біз осы шеңбер құрып тұрғанда бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жылылық таныта тұрып, жақсы лебіз білдірейік.
Еліміз аман болсын,
Анамыз аман болсын,
Деніміз сау болсын!
Жеке жұмыс. Д о Балабақшада не істейсің?
Мақсаты: Қойылған сұрақты түсініп, дұрыс жауап қайтара білу.
Балалар бір – бір карточкадан алады, жүргізуші (мұғалім, бала) балаларға сұрақ қояды, балалар түскен карточка бойынша жауап береді.
- Саша, сен балабақшада не істейсің?
- Мен балабақшада ойнаймын. (оқимын, тамақ ішемін, ұйықтаймын)
Балаларға сұрақтарды жоғары деңгейдегі бала қояды.
Балаларға сұрақтарды жоғары деңгейдегі бала қояды.
ІІ. Жаңа сабақ. Жаңа сабақтың мақсатын, тақырыбын айту.
Балалардың назарын киіз үйдің қасында отырған қуыршақ әжеге назар аударып.
1)
- Балалар, киіз үйдің қасында кім отыр?
- Әже отыр.
- Әжемен қалай амандасамыз?
- Сәлеметсіз бе, Әже !
- Сәлеметсіңдер ме балалар! Мен ыдыстарымды жинап отырмын, маған көмектесіңдер.
3) Әже (мұғалім) балалардың назарын қалған ыдыстарға назар аударып, жаңа сөздермен таныстырады.
Жаң сөздер: тостаған, торсық, ағаш қасық, самауыр, аққұман, кесе
Сөздерді жеке балаға, қыздарға, ұлдарға қайталап айтқызу.
4) Фонетикалық жаттығу.
Мақсаты: Қазақ тіліне тән дыбыстарды сөз ішінде дұрыс дыбыстап айтуға жаттықтыру.
Ық - ық – торсық
Ық - ық – қасық
Ақ - ақ – аққұман
Мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері және әдістемесі
Қазақ халқының салт-дәстүрлері жайында
Бейнелеу өнері және әдістемесі
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Сенсорлық тәрбиенің маңызы
Отандық телеарналардағы анимациялық туындылар: мазмұндық сапасы мен пішіндік ерекшеліктері
Балабақшада бейнелеу өнері арқылы балалардың шығармашылық ептіліктерін қалыптастыру әдістері
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ХVIII-ХІХ ҒАСЫРЛАРДАҒЫ МӘДЕНИЕТІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің маңызы
Мектепке дейінгі балалардың дамуының психологиялық жетекші әрекетін таңдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік билік органдарының жүйесі
Қазақстан Республ икасындағы салықтың нарықтық экономиканы тұрақтандырып, ондағы маңызы
Қазақстан Республикасында салық жүйесінің қалыптасуы
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Н. Ә. Назарбаев
Қазақстан Республикасындағы валюталық реттеу мәселелері
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері