Орындаған оқушыға жауқазын гүлін беру

Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнек 10 - а
Сабақтың мақсаты: а) Өрнек туралы алған білімдерін кеңейту
ә) Оқушылардың өрнек бойынша алған білімдерін пысықтай отырып, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту
б) Оқушылардың адамгершілік қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ,
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, сурет, кеспе суреттер, кесте, логикалық тапсырмалар, гүлдер суреті, интербелсенді тақта
Сабақта пайдаланатын әдіс - тәсіл: сұрақ - жауап, түсіндіру, топпен жұмыс, ой қозғау,
Сабақтың жүрісі

І. Ұйымдастыру кезеңі
Ақ сандықты ашайық,
Кітап, дәптер алайық,
Бүгінгі жаңа сабақтан,
Бестік баға алайық - деп жаңа сабағымызды бастауға дайынбыз ба?
- Балалар, сендер сәлем түрлерін білесіңдер ме?
- Егер алдымыздан үлкен ата немесе әке, ағаларың шықса қалай амандасар едіңдер? (Ассалаумағалейкум)
- Егер алдарыңнан әжелерің не апа, әпкелерің кездессе қалай амандасар едіңдер? (Салем бердік)
- Егер алдарыңнан досың не қатарлас құрбың кездессе қалай амандасар едіңдер?(Сәлем)
- Ал ұстаздар кездесіп қалса қалай амандасар едіңдер? (Сәлеметсіз бе, апай)
- Олай болса біз бүгінгі осындай әдемі сөздермен бастайық.

Білімді еске түсіру
- Қазір қандай мезгіл?
- Көктем айларын атайықшы?
- Көктемнің алғашқы гүлі қалай аталады?
- Ал сендер бәйшешек гүлін тергілерің келеді ме? Олай болса тақтаға қараңдар, Біздің ауылдың тау маңындағы сайларға әдемі гүлдер өсіпті. Міне мына сайға бәйшешек мол өскен екен, теріп аламыз ба?
- Ал бәйшешектің артында тапсырмалар жазылған, соны орындасаңдар гүл сендерге тиісті болады. Ал кәне, бастайық.
- 2 мен 3 - тің қосындысы, - 7 мен 2 - нің айырмасы, - 3 пен а - ның қосындысы,
- 5 пен 4 - тің қосындысы - 10 мен 7 - нің айырмасы
- азайту амалының компоненттерін ата? - қосу амалының компоненттерін ата?
- Жақсы оқушылар, тақтадағы
3 - а әріпті өрнек, 2+3, 5+4 санды өрнек, қосынды, 7 - 2, 10 - 7 санды өрнек, айырма

Топқа бөлу
Оқушылар қолдарыңдағы бәйшешек тапсырмасы бойынша топқа бөлінеміз.
І топқа әріпті өрнектер
ІІ топқа қосындылар
ІІ топқа айырмалар отырады.

Жаңа сабақ
- Біз осы уақытқа дейін бірнеше өрнектермен таныстық, бүгінгі жаңа сабағымыз Өрнек. 10 - а тақырыбында болады. Оқулық пен, дәптерді ашып дайындайық.
- Балалар, бәйшешек гүлінен соң біртіндеп басқа да гүлдер шыға бастайды.
- Сендер қандай гүлдерді білесіңдер?
- Олай болса, сабаққа жақсы қатысқан оқушыға гүл түрлерінен беріп отырамын. Алдымен Өрнек туралы электронды оқулықтан білгендерімізді кеңейтіп алайық. Енді балалар осы түсінігімізді сабақ барысында пайдаланатын боламыз.

1 тапсырма Шешімін тап
Оқулықпен жұмыс №1. Кестені толтыру (ауызша)
Балалар кестені бір бірлеп ауызша толтырып шығады. Орындаған оқушыға жауқазын гүлін беру.

А ------ 1 ----- 2 ----- 3 ----- 4 ----- 5 ----- 6 ----- 7 ----- 8 ----- 9 ----- 10
10 - а

2 тапсырма Көркем жазу цифрларды әдемі, көркем жазуға үйрету
Көркем жазған оқушыларға қызғалдақ гүлін беремін.

3 тапсырма Өрнектің мәнін тап
Балалар өз бетімен орындайды, орындаған оқушыға түймедағы гүлін беріп отырамын.
а мен 1 сандарының қосындысын жаз. а - ның орнына бір таңбалы қандай сандарды қоюға болады? Мәні ең үлкен және ең кіші сандарды жаз.
а+1
0+1=1
9+1=10

4 тапсырма Мағынасын тану Бұл тапсырманы орындаған оқушыларға қырмызыгүл гүлін беремін.
Шарты: Қарағай - 6 Қайың - 4 Барлығы -?
Шешуі: 6+4=10 (ағаш) Жауабы: Аулада 10 ағаш өсіп тұр
- Енді дәптерімізде осындай тапсырма бар. Қане оқиық.
Болаттың 7 қояны болды. Ол 2 қоянын досына берді. Болатта неше қоян қалды?
- Есеп шартын толтыру - Шешімін, жауабын жазу

Сергіту сәті
Қазір көктем мезгілі жаңбыр мол жауатын кез, сондықтан
Тәулік бойы тынбайтын, Болайықшы ақ жаңбыр. (Ақырын жауған жаңбыр)
- Астаң-кестең жауатын Өткінші енді біз жаңбыр (Тез тез жауған жаңбыр)
- Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдату)
- Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасау)
- Көктен төмен әдемі кемпірқосақ шашылды (жарты доға жасау)

Келесі 5 тапсырма Шығармашылық тапсырмалар орындау. Әр топқа екі түрлі тапсырма беріледі,
Үш жұптан құралып әр топ тапсырмаларын орындайды. Дұрыс орындаған оқушыларға раушангүл гүлін беремін.

І жұпқа Сиқырлы тоғыздық

ІІ жұпқа Сандар құрамы
Топ бойынша сан құрамын анықтау

6 - тапсырма Ойлан тап
Дәптердегі өрнектің мәндерін өз бетімен орындау. Дұрыс, қатесіз тапқан оқушыларға лалагүлін беріп отырамын.
6 + 2 =
4 + 2 =
6 - 3 =
7 - 4 =
9 - 3 =
7 + 3 =
5 + 3 =
8 - 2 =
7 - 5 =

- Ал кім көп гүл жинады? Гүлдерін санатып бағалау.
5 - 6 5
3 - 4 4
1 - 2 3
- Қандай гүл түрлері бар екен?
- Бәйшешек қандай? Жауқазын қандай? Раушангүл қандай?
- Қырмызыгүл несімен өзгеше? Ал лалагүл ше?
- Осы гүлдеріңнің ішінен өздеріңе ұнаған гүлді мана суретке ілейік. Сонда мына суретіміз көктемгі даладан аумай қалады.

Рефлексия
- Сонымен оқушылар өрнектің мәнін табу үшін нені жақсы білуіміз керек екен?
- Ал біздің сыныптағы барлық балалар кестені біледі ма?
- Сендердің жақсы білетіндеріңді мен бүгінгі сабақтан байқадым.

Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды ауылы, Есір Айшуақұлы атындағы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Туякбаева Саулет Куатовна



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің әдіс-тәсілдері
Балабақша тәрбиешісінің адам өміріндегі ролі
Бастауыш сыныпта дүниетанымды оқытудың әдістемесі
Қазақстан өсімдіктері жамылғысының қалыптасуы жайлы
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу үлгермеушілігін болдырмаудың жолдары
Көңілді балалар әні
Мектеп алды даярлығында балаларды матадан құрақ өнеріне үйрету
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Ағартушы ғұламалардың бала ойын дамытудағы көзқарастары
ӨТЕБАЙ ТҰРМАНЖАНОВТЫҢ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНЕ ҚОСҚАН ҮЛЕСІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру