Ертең аптаның қай күні
Сабақтың тақырыбы: Дос іздеген бота
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың үй жануарлары туралы алған білімдерін тексеріп, бекіту.
Тәрбиелік: Үй жануарларына деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.
Дамытушылық: Ауызша сауаттылығын арттыру. Суретпен жұмыс арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Сөздік қорларын молайту.
Әдіс – тәсілдер: сұрақ – жауап.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Көрнекіліктер: Үй жануарларының суреттері. Интерактивті тақтадан көрсетілген слайдтар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.
Кіріспе сөз: Балалар, бүгін біздің сабаққа көптеген қонақтар келіп отыр екен сол кісілерге жақсы тілектер айтып берейік.
Біз білімді баламыз.
Күнде бестік аламыз.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаңа сабақ бастаймыз.
Біз он бес баламыз.
Бүгін неше аламыз?
Бір керегі жоқ,
Екі керегі жоқ.
Үш керегі жоқ
Төрт орташа
Бес ТАМАША!
М: Жарайсыңдар балалар отырыңдар.
Кім айтады қазір қандай сабақ?
Қазақ тілі нешінші сабақ?
Бүгін аптаның қай күні?
Ертең аптаның қай күні?
Апта күндерін, демалыс күндерін атап беріңдер?
Қазір жылдың қай мезгілі?
Күз айларын атап беріңдер?
Күзде не жауады?
Сенің досың бар ма?
Оның аты кім? Ол қандай?
Жіктеу есімдіктерінен еске түсіру. Я умный. Ты сильный. Она красивая. Сенің досың қандай?
II. Өткен тақырыптарды еске түсіру.
Мынау не?
А) Үй жануарларын төлдерімен атау. Оның ішінде түйенің ботасының суреті жоқ ол қайда?
III. Ғажайып сәт (Есік қағылады) Бота келеді өзіне дос іздеп.
Ерте, ерте, ертеде бір боталы түйе болыпты. Түйе өзінің ботасына айтады. Боташым мен саған жақсы достан басқасының бәрін бердім Сен енді өзіңе ұқсайтын дос тап. Доссыз өмір қиын, әрі қызық емес.
IV. Сөздік жұмысы: Жаңа сөздерді хормен одан соң жеке – жеке қайталату
Өмір – жизнь
Қиын – трудно
Қызық емес – не интересно
Осы сөздермен сөз тіркестерін құрау.
Доссыз өмір
Доссыз қиын
Бота дос іздеп жолға шығады.
Бота, бота ботамын.
Ақылды боп атандым.
Тостағандай көзім
Әдемімін өзім,- деп әндетіп келе жатып лақ пен қозыға кезігеді.
Бота бө – бө мен өзіме дос іздеп жүрмін.
Лақ пен қозы бізбен дос болғың келсе біз туралы тақпақ айтып бер.
1 - тапсырма
Қошақаны қойдың,
Қайда қалып қойдың
Бұлтиып тұр бүйірің,
Қай өрістен тойдың?
Шөре, шөре лағым
Секеңдеме шырағым.
Тентек болма деміңді ал,
Селтеңдемей құлағың.
Рахмет, біз енді сенімен доспыз!
Бота әрі қарай өзіне дос іздейді.
Бота, бота, ботамын
Ақылды боп атандым.
Тостағандай көзім
Әдемімін өзім,- деп әндетіп келе жатып итке жолығады. Иттің тапсырмасы таныс сөздерді тауып оқы. ( Балалар көмектесеміз бе?)
2 - тапсырма сөзжұмбақты шеш.
Жылқы, ешкі, қой, ит т. б сөздерін тауып оқу, аудару.
V. Сергіту сәті
Құлын, құлыншақ,
Желкілдейді тұлымшақ.
Маңдайында жұлдызы.
Құйрығында құндызы.
Бота әрі қарай дос іздейді.
Бота, бота ботамын.
Ақылды боп атандым.
Тостағандай көзім
Әдемімін өзім деп әндетіп келе жатып әтешке жолығады.
Бө - Бө мен өзіме дос іздеп жүрмін.
Дәптермен жұмыс. Төлдерді жаз
Рахмет. Бір оқушы тақтада жазады. Ал қалған балалар дәптерлеріндегі тапсырманы орындайды.
Бота әрі қарай дос іздеп жолға шығады.
Бота, бота ботамын.
Ақылды боп атандым.
Тостағандай көзім
Әдемімін өзім,- деп әндетіп келе жатып араға жолығады. Суреттегі сандарды сөйлет сонда мен сені шақпаймын.
VI. Сабақты қорытындылау.
Бота түйеге келеді. Түйе дос таптың ба ботам?
Иә, мен жақсы достар таптым.
Балалар біз бүгін не жайлы әңгімелестік.
Бота дос іздеп қайда барды?
Ол нелерді жолықтырды. Ол барлық кедергілерден өтіп өзіне жақсы достар тауып алды.
VII Бізбен дос әнін айтып сабақты бекіту.
Бізбен дос, бізбен дос,
Бірге, бірге,
Кел қосыл, кел қосыл.
Әнге, Әнге
Дәл сонда, дәл сонда
Күнде, күнде
Күлімдейді күн де бізге!
VIII. Үйге тапсырма
IX. Сабақты аяқтау
Бағалау
Мектеп жасына дейінгі жастағы балаларда уақыт сезімі ұғымының дамуы. Психолого-педагогикалық әдебиеттерде уақыт сезімі ұғымы
Уақытты сағатпен анықтауға үйрету әдістемесі
Ойынның ақыл – ой дамытудағы маңызы
Уақытты оқытудың әдістемесі
Спорт - денсаулық кепілі!
Мектепке дейінгі балалардың геометриялық түсініктері
Сабақ барысында баланың ақыл ойын жетілдіру жұмыстарын белсендіру көздерін қарастыру
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытуда дидактикалық ойындарды пайдаланудың тиімділігі
Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру
Дін мен дәстүр (дүкеншінің әңгімесі)
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
“Аққайың” емі шипалы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
8 қыркүйек бейбітшілік күні
Жеңіс күні туралы
Біз бүгін қай жерде тұрмыз