Өздерін - өздері оқыту арқылы оқушыларды білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау арқылы әрбір баланы қамтуға жұмыстану
Сабақтың атауы: Тригонометриялық өрнектерді тепе - тең түрлендіру арқылы есептер шығару
Сілтеме Оқу бағдарламасы. Жалпы білім беретін мектептің 9 - сыныбына арналған оқулық. Алгебра, А. Әбілқасымов, И. Бекбоев,
А. Абдиев, З. Жұмағұлова. Алматы Мектеп 2009
Интерактивті тақта. Micrasoft Power Point
Жалпы мақсаты: Есептерді және негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану дағдыларын дамыту. Өздерін - өздері оқыту арқылы оқушыларды білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау арқылы әрбір баланы қамтуға жұмыстану. Өтілген сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Көркем еңбек сабақтарында үйірме және шығармашылық жұмыстардың жасалу жолдары
Ақпараттық технологияларды қолдану
Дамыта оқыту технологиясы жөніндегі түсінік
Бастауыш мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері
Жаңа форматты сабақтың шығармашылық принциптері
Формативті бағалаудың әдістері
Топқа біріктіріп оқыту
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша рефлексивтік есеп
Лекция тезистері
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Баланың мектепке келу мәселесі
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану