Қасқыр мен түлкі

Кайдакова Жанат Бекболатовна
Сымбат жеке мектебі
Ақтөбе қаласы

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Құрама есептер шығару, бір және екі амалмен шығарылатын есеп құрастыру, амалдарды орындау, салыстыру арқылы оқушылардың алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылық: Математикалық тілін, логикалық ойлауын, ауызша қосу және азайту дағдысын, есте сақтауын, қиялын, зейінін, тапқырлық қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Жылдам есептеуге, тапқырлыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке, достық қарым-қатынасқа, тазалықты сақтауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, салыстыру, практикалық, талдау.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Көрнекілігі: Балықтар, сөзжұмбақ, түлкі мен қасқырдың суреті.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану

Сабақ барысы
І. Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық.
Кел, балалар, шапалақтап
Алақанды ұрайық
Жаңылғанды ортаға алып
Бір өнерін сұрайық
Жаңылмастан есепті
Біз шығарып тұрайық.

ІІ. Мұғалім: Сабақтың мақсатымен, барысымен оқушыларды таныстыру
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Ол келген қонақтар бізден көмек сұрап келіпті. Көмек беруге дайынбыз ба, балалар?
Оқушылар: - Иә, дайынбыз.
Қасқыр мен түлкі: Балалар, біз сенерден көмек сұрауға келдік!
Берілген тапсырмаларды орындап балық ұстауға көмектесіңдерші!
Жақсылықтарыңды ұмытпаймыз!

ІІІ. Су түбіне саяхат.
Сөзжұмбақ шешу.
Сандық – ондық

ІV. Ханшайымға көмектес
40 + 6 = 46
50 + 8 = 58
10 + 2 = 12
10 + 4 = 14

V. Көркем жазу.
Математикалық диктант
10 және 60 сандарының қосындысына 8–ді қос. 10 + 60 + 8 = 70 +8 = 78
70-ке 12 мен 6 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. 70 + ( 12 – 6 ) = 70 + 6 = 76
65 пен 5 сандарының айырмасынан 30-ды кеміт. ( 6 5 – 5 ) – 30 = 60 – 30 = 30
90-ға 11 мен 9-дың айырмасын қос. 90 + ( 11 – 9 ) = 90 + 2 = 92
VІ. Сергіту сәті.
Ұлпа қарды ұстап ал.
VІІ. Оқулықпен жұмыс.
№2.
а) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта барлығы неше кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Барлығы - ? кітап
Ш: (8 – 3) + 8 = 5 + 8 = 13
Ж: Ләззатта барлығы 13 кітап бар.
ә) Ләззатта 8 ертегі кітап, одан 3-і кем жануарлар туралы кітап бар. Ләззатта неше жануарлар туралы кітап бар?
Ертегі кітап – 8
Жануарлар туралы кітап - ? 3-і кем
Ш: 8 – 3 = 5
Ж: Ләззатта 13 жануарлар туралы кітап бар.
№ 3. Сурет бойынша есеп құрастыру.
а) Торт – 70 теңге
Кәмпит - ? 40 теңге арзан
Ш: 70 – 40 = 30
Ж: Кәмпит 30 теңге тұрады.
ә) Торт – 70 теңге
Кәмпит – ?, 40 теңге арзан
Барлығы – ? теңге
Ш: 70 + (70 – 40 ) = 70 + 3 0 = 100
Ж: Кәмпит пен тортқа барлығы 100 теңге төледі

№5. Ұжымдық жұмыс
5дм 7см 50см
41см = 4дм 1см
10 кг + 30 кг 5 кг + 7 кг
18 кг – 9 кг 15 кг – 7 кг
1 м 90см
10дм =1 м
46 кг – 6 кг = 40 кг

№ 6. Кім тапқыр ойыны?
50 – 30 = 20
65 – 60 = 5
15 – 7 = 8
VІІІ. Алма жинау ойыны.
80 + 3 = 83
20 + 1 = 21
30 + 2 = 32
10 + 2 = 12
14 – 10 = 4
20 + 20 = 40
40 + 3 = 43
30 + 3 = 33
8 + 6 = 14
80 + 9 = 89
20 + 8 = 28
47 – 40 = 7
17 – 8 = 9
13 – 10 = 3
10 + 10 = 20
60 + 5 = 65

Түлкі: Рақмет, балалар! Сендер нағыз доссыңдар!
Қасқыр: - Сабақтарыңды жақсы оқыңдар, сау болыңдар, балалар!
ІХ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Қазақ және әлем ертегілеріндегі қасқыр бейнесі мен оның прототипі
Тазымен із кесу, аң қағу
Аңдар терісі мен үлбірінің тауарлық көрсеткіші
Былғары және үлбір тауартануы
Тері мен үлбірінің тауарлық көрсеткіші
Қазақ халық ертегілері
Ахмет Байтұрсыновтың мысал жанры
Ертегілер жайлы түсінік
Балалар және олардың ата-аналарының әрекеттесуімен қазақ тілін меңгерудің тиімді моделін әзірлеу
Жыртқыштар отрядына жалпы сипаттама
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары