Сөзжұмбақты шешіп көр
Зат есім
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Зат есім туралы түсінік беру, оларға қойылатын сұрақтармен таныстыру, зат есімдерді ажыратуға үйрету.
2. Дамытушылық. Танымдық тапсырмалар арқылы оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
3. Тәрбиелік. Сауатты, көркем жазуға, өзара ынтымақтастыққа, шапшаң ойлай білуге баулу.
Көрнекі - құралдар: интерактивті тақта, сөзжұмбақ, суреттер, жұмбақтар
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ассоциация, топтастыру стратегиясы.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: әдебиет, бейнелеу өнері
Сабақтың барысы:
Сабақтың ұраны:
Қазақ тілім - өз тілім дара тілім.
Абай, Мұқтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені
Болашағым, бақытым қазақ тілім
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
2. Психологиялық дайындық орындау.
Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену
Еңбектену арқылы
“5 “- ке қолды жеткізу!
3. Үй тапсырмасын тексеру:
Мұғалімнің тапсырмасы: Кім тапқыр?
Мысал ------ Зат есім ----- Сан есім ------ Сын есім -------- Етістік
алма
барды
жеті
қызыл
тарақ
оқыды
қоңыр
он
4. Өткенге шолу. "Ой ашар"
Өткен сөз таптарын, олардың ережелерін, сұрақтарын еске түсіру үшін
Сөз табы
Зат ес ім: Кім? Не? Кімдер? Нелер?
Сын есім: Қандай? Қай?
Сан есім: Қанша? Неше? Нешінші?
Етістік: Не істеді? Қайтті Не қылды?
ІІ. Мағынаны тану.
1. Ой қозғау: Сөзжұмбақты шешіп көр .
Шешуі:
1. Қыз
2. Шаңырақ
3. Түйе
4. Шеге
5. Сандық
6. Бүркіт
7. Домбыра
• Қане, балалар бұл суреттер ненің атын білдіреді?
• Заттың атын білдіреді.
• Олай болса, сөзжұмбақтың тігінен қандай сөз тіркесі шықты?
Зат есім
• Шаңғы сөзіне - шы жұрнағын қосып жазамыз, қандай сөз шықты?
Шаңғышы
• Қандай сұрақ қоямыз? Кім?
Кім сұрағына жауап беретін сөздерге мысал келтіреміз.
• Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
Олай болса, біз бүгін тағы бір ұғыммен таныстық. Ол қандай ұғым?
Зат есім?
Зат есім дегеніміз не?
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы,
"№21 жалпы білім беретін орта мектебі" КММ
бастауыш сынып мұғалімі Кожабекова Жанна Амантаевна
Математика пәні мұғалімі
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілеттерінің даму ерекшеліктері
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Халықтық педагогика - тәрбие бастауы
Мұғалімнің күнделікті сабаққа дайындалуы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту мәселелері
Excel прогрммасы көмегімен сөзжұмбақ құру
Ұлттың ұлы ұстазы: А.Байтұрсынұлының 130 жылдығына арналған әдістемелік құрал
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
ҚОРҚЫТ туралы
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер