Кәсіби мақсат

Пәні Математика
Сабақтың тақырыбы: Математиканы оқыту – кеше, бүгін, ертең. Жетістіктер мен кемшіліктер.
Сабақтың мақсаты: Болашақ жас мамандардың өз ісіне қызығушылығын ояту, ізденіске,
зерттеумен айналысуға бағыт - бағдар беру. Қателіктерден бойын аулақ салуға тәрбиелеу.
Білімділік: Математиканың оқытылу тарихы, оқытудағы кемшіліктер мен жетістіктерді ажыратуға, зерттеуге, ізденімпаздыққа үйрету.
Дамытушылық: Студенттердің іскерліктерін, өз бетімен еңбек ету сезімдерін, жеке студенттердің білім дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Шыншылдық, адал өмір сүру, сауатсыздық жас ұрпақ өмірін улау екенін түсіндіру.

Кәсіби мақсат: Оқушыларды жауапкершілікке, кәсіби сауаттылыққа тәрбиелеу.
Кәсіби білімін көтеруге бағыттау. Оқушының болашақ
мамандығына байланысты түрлі тиімді әдістерді үйрету арқылы әдістемелік бағыт беру.
Міндеті:
1. Тарихи материалдармен берілген тапсырмаларды талдап, қабылдау арқылы өз пікірін жасауға машықтану
2. Өз бетінше еңбек ету сезімін, іскерлігін дағдысын дамыту
3. Шыншылдық, адал өмір сүру, сауатсыздық жас ұрпақ өміріне зиян екенін түсіндіру

Сабақтың түрі: Пресс-конференция, іскерлік сабағы

Қолданылатын технология және әдіс-тәсілдер: Проблемалап оқыту технологиясы,
продуктивті, репродуктивті әдіс,
интерактивті әдіс, жобалау әдісі.

Көрнекілік: слайдтар, семантикалық карта,
Құрал-жабдықтар: компьютер, математика кітаптары.
Пәнаралық байланыс: тарих, сызу
Принциптері:
- ғылымилығы
- көрнекілігі
- қарапайымнан күрделіге қарай берілуі.

Пайдаланған әдебиеттер: Мектеп математика оқулықтары
А.П.Киселев Математика

Сабақ жоспары:
І. Дидактикалық кезең
Ұйымдастыру. Мақсаты: Тақырыппен таныстырып, мақсат-міндетін ашу.
ІІ. Дидактикалық кезең
Білімді актуализациялау. Мақсаты: Өткенді қайталау
ІІІ. Дидактикалық кезең
Жаңа сабақ. Мақсаты: Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу
ІV. Дидактикалық кезең
Рефлекция. Мақсаты: Бүгінгі тақырыпты әр оқушының қалай
түсінгендігін бақылау
V. Дидактикалық кезең
Үй тапсырмасының инструктажы. Мақсаты: Сабақта өткен материалды
пысықтайтындай тапсырма жасап келу

Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ жүргізуге қатысатын творчестволық топтармен таныстыру
1. Эксперттер
• тарихшы – математик
• теоретик
• зерттеуші – ғалым
2. Аналитиктер
• әдіскерлер
• зерттеуші – ғалым
• бастауыш педогогика мұғалімі
3. Мемлекеттік Білім ұйымдарының өкілдері
4. Журналистер
• Республикалық Математика-Физика журналының тілшісі
• Республикалық Бастауыш мектеп журналының тілшісі
• Республикалық Қазақстан мектебі журналының тілшісі
• Облыстық Сыр мектебі газетінің тілшісі

ІІ. Пресс – конференция
1. Оқытушы сөзі
Қымбатты,
• Пресс – конференцияның тақырыбы, мақсатымен таныстыру
• Қарастырылатын сұрақтардың актуальдығы
2. Экспертті тыңдау
3. Аналитиктер
а) Қаралған проблемалар бойынша қорытынды жасайды.
ә) Проблеманы шешу жолдарын ұсынады.
4. Журналистер
а) Эксперттер мен аналитиктерге сұрақ қояды
ә) Баспасөз бетінде қалай көрініс табатынын айтады
5. мемлекеттік Білім ұйымының өкілі
Қорытынды жасайды.

Күн тәртібінде қаралатын мәселелер:

1. математика – кеше, бүгін
2. Математика пәнінен оқушылар білімінің төмендігі, жіберілетін қателіктер
3. Математиканы оқытуда жетістіктерге жету - жобалар



Ұқсас жұмыстар

Тәрбие процесін ұйымдастырушылардың педагогикалық статустары мен функциялары
Жаһандану жағдайында болашақ бастауыш мектеп мұғалімін кәсіби іс - әрекетке даярлаудың педагогикалық негіздері
Кәсіби біліктілік терминінің анықтамасы
Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері
Тәрбие мақсаты мен міндеттері
Кәсіптік бағдар тұжырымдамасы
Тұлғаны кәсіби дамыту
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы
Мектептің оқу тәрбие процесін басқару
Педагогикалық қызметтің құрылымы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару