Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру
Тақырыбы: Ақ бидай (Epтeгici)
Сабақтың мақсаты және тәрбиелік мәні: Балаларды еңбекқорлыққа, адамгершілікке, адалдыққа, достыққа тәрбиелей отырып, жаман әдеттерден бойын аулақ ұстауға үйретеді.
Дамытушылығы: Дамыта оқытуға негізделген жұмыстар мен тапсырмалар. Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру. Интеллектуалдылығын арттыру. Өз бетінше жұмыс орындауға баулу.
Сабақтың жүру барысы: Жиын.
- Оқушылар үй тапсырмасын еске түcipiп, өздерінің дайындаған жұмыстарын ортаға салады.
- Ғылым, оқу - білім туралы кітапшасын тапсырады.
- Оқу - білім туралы мақал - мәтелдер айтылады. Мақал - мәтелдер сайысы өтеді.
- Ойын.
Матадан тігілген дорбаға бидайды салып, оқушыларға ұсынады.
Оқушылармен сұрақ - жауап жұмысын жүргізеді:
Дорбаның ішінде не бар екен?
- Жеуге жарай ма?
- Иә.
- Адам өміріне пайдалы ма?
- Иә.
- Арпа ма?
- Жоқ.
- Бидай ма?
- Иә.
Мұғалім: Ендеше, балалар, біз бүгін “Ақ бидай” ертегісімен танысамыз.
Таңертеңгілік жиында мұғалім ертегіні мәнерлеп оқып береді. Оқушылар түсініксіз сөздерді “Түртіп алу” жүйесі бойынша белгілеп отырады.
Eртeгi оқылып болғаннан кейін сөздік жұмысы жүргізіледі. Ертегінің мазмұны талданады.
Оқушылар орталықтарға бөлініп жұмыс істейді. (Жиынға 15 минут кетеді)
Әр орталық бойынша мынадай жұмыстар жоспарланады:
Математика орталығы
Көрнекіліктері: Ыдыста бидай, таразы, түрлі - түсті суреттер. Жақшалы өрнек құра алатындай етіп есеп құрастыру. Kepi есеп құрастыру.
Оқу орталығы
- Epтeгi соңындағы сұрақтарға жауап дайындау
• Оқу техникасын қадағалау
Оқушылар өз бетімен оқулық бойынша жұмыс істейді.
Жазу орталығы
• “Бидай” сөзін қатыстырып мәтін құрау
• 4 жолды өлең құрастыру
• Бидай сөзіне (сын eciм, сан eciм, етістік) сөз таптарын қатыстырып сөйлем құрау.
Ғылым орталығы
• Нанды қалай жасайды? (Зерттеу жұмысы)
• Бидайдан дайындалатын тағамдар (таблицаны толтыру)
• Ұнның турлері, оларды салыстыру (Зерттеу жұмысы)
Өнер орталығы
• Ертегі бойынша сурет салу
• Epтeri бойынша көрініс көрсету
• Ермек сазбен жұмыс (Мусіндеу)
• “Бидай” тақырыбына байланысты өлеңдер, мақал - мәтелдер, жұмбақтар дайындау.
Орталықтардағы жұмыс
Орталықтарда жұмыс істеу барысында балалар:
• бірлесіп жұмыс істеуге;
• бip - 6ipiнe уйренуге;
• өздерінің білімдерін, тәжірибе жасау арқылы ic - жүзінде пайдалануға үйренеді;
• өз ойларын еркін айтып қорытынды жасауға;
• өз алдына шешім қабылдай білуге үйренеді.
Орталықтардағы жұмыстарды қорытындылау (6 - 7 мин.)
• орталықтардағы жұмыстарды бағалау;
• жаңа сабақты қалай меңгергенін, cемантикалық, карта арқылы қадағалау
Cемантикалық картамен жұмыс
Tipi табиғат Жақсы қасиет Жаман қасиет Өсімдік
Бидай
Арам шөп
Адам
Аң - құстар
Оқушылардың білімін бағалау. Үйге тапсырма беру.
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту тақырыбында
2-сыныпта қазақ тілін оқыту барысында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Математика пәнін оқытуда оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың тиімді жолдарын айқындау
Вундеркинд оқушыларды анықтау және дамыту ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларының шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Математика сабағында оқушылардың шығармашылық жұмысын ұйымдастыру
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылығын арттыру
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағын оқытуда көрнекі құралдарды пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Тұлғаны бағдарлап оқыту үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту
Бастауыш мектептегі математика сабағында жаңа технологияларды қолдану
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ