Әлемді шарлау стратегиясын қолдану

Қазақ тілі 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қазақ сазгерлері
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қазақ сазгерлері, буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар туралы мағлұмат беру, өз ойын жинақтап, әдемі көркем тілмен жеткізе білуге ұмтылдыру;
2. Дамытушылық: Оқушының тіл байлығын жетілдіру, ойлау, көру, есту қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
3. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Ана тіліне деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: талдау, іздену, ой қозғау, сұрақ - жауап, топтастыру стратегиясы, әлемді шарлау стратегиясы, есте сақтау стратегиясы
Сабақтың формасы: жекелей, топпен, сынып
Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, сызбалар

Сабақтың барысы: кезекші мәліметі
1. Психологиялық дайындық.
2. Ой ашар.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
4. Жаңа сабақ
І. Қызығушылықтарын ояту. ой қозғау, ояту, ми қыртысына тітіркенгіш арқылы әсер ету.
Әлемді шарлау стратегиясын қолдану. Мақсаты: айту, бөлісу, ортаға салу арқылы оқушының ойын ашу. слайдтарды шымылдықпен жауып біртіндеп ашу

ІІ. Мағынаны тану. Мақсаты: жаңа ақпаратпен таныстыру. Тақтадан күн мен жаңа тақырыптың атын жаздырту.

Жаңа сөздер:
алып – гигант, великий
озбырлық – эксалуататор, угнетатель
әділетсіздік – несправедливость
қажымас – неустанный
қайрат - сила

1 - тапсырма: Мәтінді оқып, мазмұндау.
Сергіту сәті. Кім жылдам? ойыны.
• Үш буынды сөзге мысал. о - қу - шы
• Әріптерді орнына қой: балық, алмұрт.

2 - тапсырма. Диолог бойынша сөйлесіңдер.
3 - тапсырма. Сөйлемдердегі кірме сөздердің астын сызып, тиісті көптік жалғауларын қойып жазыңдар.
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс
І деңгей тапсырмасы.
1. Буын үндестігі заңына бағынып, үндесіп тұрған сөздерді бір бөлек, буын үндестігі заңына бағынбай тұрған сөздерді бір бөлек жаз.
Бормен, адамдар, өнерпаз, қолмен, мекені, аттың, тұмсығымен, қалаға;
ІІ деңгей тапсырмасы.
2. Мына сөздермен сөйлем құраңдар.
Жеңімпаз, шеберхана, досымен.

ІІІ. Ойтолғау.
1. Мына жұрнақтарды қандай сөздерге жалғай алатындарыңды үлгі - сызбаға сүйеніп жазыңдар. Есте сақтау стратегиясы. 20 сек. ішінде айтылған сөздерді есте сақтап, 1 мин. ішінде қағаз бетіне түсіру керек. Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Әр оқушының қаншалықты сөз жазғандығы саналады
- гер - кер (Саудагер, кәсіпкер, іскер, мұрагер, саяткер, талапкер, жауынгер, жұмыскер, сазгер, заңгер, ғарышкер)
- паз (Аспаз, қорғампаз, қыдырымпаз, талғампаз, жеңімпаз, өнерпаз, жасампаз)
- хана (Мейманхана, емхана, дәріхана, кітапхана, қымызхана, шеберхана)
- қой (Сәнқой, әзілқой, әдісқой, әуесқой, намысқой)

Үйге тапсырма:
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Сын тұрғысынан оқыту
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлауына арналған сабақ жоспары
Сыни ойлау туралы түсінік
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Бастауыш сыныптың математика сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану
БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІС - ТӘСІЛДЕР
Қазіргі кезеңдегі тарих пәнін оқыту сипаты және заманауи әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Ойын сабақ технологиясы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
GRAPH кітапханасын қолдану
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Әлемдік валюталық нарықтар түсінігі
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Кәзіргі Заманғы Әлемдік дамудың күрделі мәселесі
ӘЛЕУМЕТТАНУ ТЕОРИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ