Ондықтармен және бірліктермен санау
Жүз көлеміндегі сандар. Сандарды оқу, жазу, салыстыру, қосу және азайту
Тақырыптар:
1. Ондықтармен және бірліктермен санау
2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
3. Ұзындықты өлшеу. Метр
1 – сабақ
Сабақтың тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау
Сабақтың мақсаты: Сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу, көрнекілікке сүйене отырып, ондықтармен және бірліктермен санаудың үлгісін көрсету
Көрнекілік: цифрлар, таяқшалар
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, еңбек
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Ауызша есептеу
- 60 – пен 20 – ның қосындысы нешеге тең?
- 90 – мен 50 – дің айырмасы нешеге тең?
- 100 – бен 10 – ның айырмасы нешеге тең?
- 30 – бен 40 – тың қосындысы ше?
ІІІ. Жаңа сабақ
Бір жолақша – бір ондықты білдіреді.
Неше жасыл шаршы бар?
Неше көк шаршы бар?
Барлығы неше шаршы бар?
Бір шаршы – бір бірлікті білдіреді.
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте математиканы жазбаша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
Сандарды салыстыру
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақстан Республикасының Орта білімді дамыту тұжырымдамасында
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару