Есдәулетовтің Құс жолы өлеңін орындау

Сабақтың тақырыбы:Салауатты өмір салты (презентациясымен)
Жаманға жүзің салма,
Малды екен деп.
Жақсыдан қолыңды үзбе,
Жарлы екен деп . (Абай)
Сынып: 10
Сабақтың түрі: аралас сабақ

Мақсаты: адам өміріндегі салауатты өмір салтын ұстанудың мәнін түсіндіру. Салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу
Міндеттері:
- салауатты өмір мәнін түсіндіру;
- зиянды заттарды қолданудың алдына алу;
- салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: буклеттер, слайдтар, бейне таспалар, DVD.
Шаттық шеңбері
Қ. Жұмағалиевтің “Жастар әні” өлеңі орындалады.
Балалар шеңберге тұрып бір - біріне келген күнге сәттілік тілейді.

Салауатты өмір салтын ынталандыру – әрқайсысымыздың дене тәрбиесімен айналысуымызға, дұрыс тамақтануымызға, есірткілерді, темекі, алкогольді тұтынуды қойып, тазалық пен санитария шараларын сақтауымызға және т. с. бағытталған.
Н. Ә. Назарбаев

Әңгімелесу айдары
Кітапта берілген сұрақтармен жұмыс.

• Адам өміріне зиянды заттарға нелерді жатқызар едіңіз? Неліктен
• Адамның салауатты өмір сүруіне не кедергі болуы мүмкін?
• Зиянды әдеттерге адам неліктен үйір болады?
• Зиянды әрекеттерден аулақ болу үшін адамға қандай қасиеттер керек?
• Зиянды әдеттерге нелер жатады?
• Салауатты өмір сүру дегеніміз не?
Өсиет:
Лұқпан хакімнен Өмірде байлық қымбат па, жоқ даңқ қымбат па? деп сұраған екен. Сонда ол Байлық та, даңқ та адам баласын бақытты ете алмайды. Біле білсеңдер, ауру ханнан дені сау қайыршы бақытты. Ал бақыт дегеніміз не? Әрбір адам өзінің күш - жігерін халқына, өз еліне, ұрпақ тәрбиесіне жұмсап ақылды, парасатты және денсаулығы зор болса ғана бақытты деген екен.
Лұқпан хакім ерекше дарынды, зерек болыпты. Соның қалдырған жеті өсиеті бар.
Біріншісі - ерте тұру.
Екіншісі - орта тазалығын сақтау.
Үшіншісі - дене шынықтыру.
Төртіншісі - үнемі денені таза ұстау, ыңғайлы киіну.
Бесіншісі - үнемі сергек жүру.
Алтыншысы - артық тамақ ішпеу.
Жетіншісі - көп ұйқтап жалқау болмау
Осылардың барлығы денсаулықты сақтаудың негізгі кепілі болып табылады.
Ұзақ өмір сүргің келсе денсаулығыңды күт, спортпен шұғылдан.
Топтастыру:

Терме “Қара пима”
Алай да дүлей ақ боран
Ысқырып, ұйтқып, бұрқырап,
Аттаған жанды қақпадан
Қақпалық қылар жұлқылап...

Тыңдау, талдау.
Термені тыңдағанда қандай сезімде болдыңыз.

Шығармашылық жұмыс.
Шылым шегу себептерін анықтау үшін өз таныстарыңыздың арасында зерттеу жұмысын жүргізу, келесі сабақта талдау.

Топпен жұмыс “Салауатты өмір салты” жоба жазу, талдау, қорғау
Жүректен – жүрекке

Ұ. Есдәулетовтің Құс жолы өлеңін орындау.
Аспан, аспан шайдай ашық,
Жұлдыз, жұлдыз қандай қашық.
Құс жолы ғарыш көкке туған жерден.
Қараймын жандай ғашық...



Ұқсас жұмыстар

Ұлықбек Есдәулетұлының ақындық мұрасы
Ұ. Есдәулетов поэзиясындағы азаматтық үн
Қазақ поэзиясының ұлттық сипаты
Ұлықбек Есдәулет поэзиясының поэтикасы
ХХ басында қазақ жазба әдебиеті
Нұрлан Оразалин поэзиясының тілі, стилі, поэтикасы
Мектеп жасына дейінгі балалаға экологиялық тәрбие берудің формаларын жас және дербес ерекшеліктеріне қарай топтастырып, дұрыс пайдалану
Ұлықбек Есдәулеттің поэзиясындағы табиғат тақырыбына шолу
Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы