Ойын барысы

Сабақтың тақырыбы: Информатикалық жарыс
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау, спортқа деген көзқарастарың күшейту, топтық жұмысты насихаттау, бір - біріне деген сенімді арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: доптар, теннис шариктер, қаптар, карточкалар, плакаттар, жіп, маркер, қалам, қасықтар.
Сабақтың әдісі: ойын әдісі.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын тілі, дене шынықтыру.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу.
Бүгінгі ойын төрінде,
Информатика еліне, алгоритм тілінде, есеп шешіп жарысып, шабыт тасып шалқысып, көңілді ойын жасайық!

Құрметті ұстаздар және оқушылар! Информатикалық жарысқа қош келдіңіздер! Біздің бүгінгі ойынымыз Сочи қаласында өтетін қыстық олимпиада ойындарға арналады.
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауында айтылғандай Салауатты өмір салтын ұстау қазіргі таңда өзекті мәселелердің бірі болып отыр

Жарыс 5 турдан тұрады:
І - тур - Таныстыру
ІІ - тур - Бой сергіту
ІІІ - тур - Кім жылдам
ІҮ - тур - Программист
Ү - тур – Фристайл
ҮІ - тур - Кенгуру

Ал құрметті халайық,
Жарысты енді көріңдер.
Әділ қазы алқасы,
Әділ баға беріңдер.

ІІ. Қазылар алқасымен таныстыру:
1. Мекебаев Шохан - ДТЖО, дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
2. Мадиярова Айгүл – информатика пәні мұғалімі
3. Қошманова Динара - информатика пәні мұғалімі

ІІІ. Ойын барысы.
І. Таныстыру - командалар атын, ұраның айтады.

ІІ. Бой сергіту Баскетбол доппен барып, тапсырманы орындайды, қайтып келіп допты екінші ойыншыға тапсырады.
Тапсырмасы Паскаль операторларды жазып көрсет:
1 - Тақырып білдіретін оператор – Program
2 - Айнымалыларды көрсететін оператор - Var
3 - Басын және соңын көрсететін операторы - Begin, End
4 - Енгізу операторы - Readln
5 - Шығару операторы – Writeln

1 - задание: Напиши операторы на Паскаль
1. Оператор заголовка – Program
2. Оператор ввода неизвестных - Var
3. Операторы начала и конца - Begin, End
4. Оператор ввода - Readln
5. Оператор вывода данных – – Writeln

ІІІ - тур - Кім жылдам қасыққа салынған теннистік шаригімен жүгіріп тапсырманы орындап, қайта жүгіріп келеді.
Тапсырмасы: Блок - схема тұрғызу үшін қандай блоктар қолданамыз, суретін сал.



Ұқсас жұмыстар

Білім беру салалары бойынша дидактикалық ойындар үлгілері
Үш тілдегі дидактикалық ойындар жинағы, әдістемелік құрал
Артикуляциялық жаттығулар арқылы баланың тілін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын арқылы танымдық белсенділігін қалыптастыру
Балаларды қадағалау
Дидактикалық ойындар пайдасы
Ортаңғы топ балаларына арналған дидактикалық ойындар
Психикалық даму тежелеуі бар балаларға түзету-дамыту бағдарламасы
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ОЙЫННЫҢ ЫҚПАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЗЕРТТЕУ
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы