Тақырыпты және жоспарды хабарлау
Сабақтың тақырыбы: Индустрияландыру кезеңіндегі Қазақстан.
Сабақтың мақсаты: 1926 - 1941 жылдар кезіндегі Қазақстанда жүргізілген индустрияландыру саясатының жетістіктері мен зардаптарын ашып,
талдау жасауға үйрету.
Сабақ әдісі: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы (Ассоциация, Венн диаграммасы,
үш жақты күнделік, “Т”- кестесі, сұрақ - жауап, ауызша баяндау, салыстыру, талдау.)
Сабақ барысы:
1. Сабақты ұйымдастыру:
- студенттермен сәлемдесу;
- Сабаққа келгендерін және аудитория әзірлігін тексеру. 2 мин.
2. – Үй тапсырмасына берілген материалды баяндау және бекіту( баяндау процесінде студенттердің өз беттерімен жұмысын ұйымдастыру) 35 мин
3 Тақырыпты және жоспарды хабарлау 4 мин.
3. Әңгімелесу әдісімен тірек білімін өзектендіру. 3 мин.
4. Студенттердің оқу қызметін негіздеу. 2 мин.
5. Материалды баяндау ( мазмұндау) және бекіту (баяндау процесінде студенттердің өз беттерімен жұмысын ұйымдастыру) 35мин.
6. Оқып - үйренетін материалды жинақтап қорыту. 6 мин.
7. Сабақты қорытындылау және үй тапсырмаларын беру. 3 мин.
І. Сабақтың барысы:
Оқушыларды топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау сұрақтары.
І - топ
1. Қазақ автономиясының құрылуы және оның тарихи маңызы.
2. Автономияның алғашқы жылдарындағы қоғамдық – саяси өмір.
ІІ - топ
1. Қазақ жерлерін Қазақ АКСР - інің құрамына біріктіру қалай жүргізілді
2. Қазақстандағы 1921 - 1922 ж. аштықтың себебі және оның зардаптары қандай болды?
ІІІ - топ
1. 1921 - 1922 жж. жер - су реформасының мәні неде?
2. Жаңа экономикалық саясаттың қиыншылықтары неде?
ІІ. Тақырыпты және жоспарды хабарлау.
Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз: Индустрияландыру кезеңіндегі Қазақстан.
Жаңа сабақтың құрылымы:
І Қызығушылықты ояту.
Елді индустрияландыру дегенде көз алдарыңызға не елестейді?
Ауыр өнеркәсіпті құру, экономиканы көтеру
Өндірістік күштерді ұлғайту машина жасау өндірісін құру
ІІ. Мағынаны тану.
1. Оқулықты ашып мәтінді жауапкершілікпен оқып шығу.
Мәтінді оқытып болғаннан кейін, мәтін бойынша кестесін толтыру тапсырылады.
Қазақстандағы индустрияландырудың барысы мен сипаты.
1928 жылдың 1 қазанынан шартты түрде басталатын бірінші бесжылдық жылдарында Қарсақбай, Риддер сияқты кәсіпорындар, Ембі мұнай өндірісі, Степняк алтын кені және т. б. қайта қалпына келтірілді. Өңдеу өнеркәсібінің Семей тері, кірпіш, Петропавл ет комбинаты сияқты байырғы түрлері жөнделіп, қайта іске қосылды. Ал бес жылдың ішінде жаңадан салынғандары: Іле ағаш тілу, Балқаш мыс балқыту, Шымкент қорғасын, Ақтөбе фосфор тыңайтқыштары, Орал мен Алматыда ет комбинаттары, Гурьевте (қазіргі Атырау) балық консервілеу комбинаты, Мерке, Жамбыл және Талдықорғанда қант зауыттары ғана болды. Олардың өзі негізінен шағын аумақты қамтамасыз етуге бейімделге кәсіпорындар еді.
Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым
Оқыту процесінде әдістер туралы түсінік
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Оқыту әдістері және оларды жіктеу проблемасы
Асқорыту жүйесінің бұзылуы кезіндегі мейіргерлік үрдіс
Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік әдістері, көрнекілік әдістері, тәжірибелік әдістер
ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІНЕ ШОЛУ
Бастауыш сыныптағы сын жұмыстар оларды жүргізу әдістемесі
Педагогиканы оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері
Шығарма жазу әдістемесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару