Сабақтың басталуын ұйымдастыру

Алматы облысы Талғар қаласы
"Сәкен Сейфуллин атындағы № 2 мектеп
жасына дейінгі шағын орталығы
бар ЖББОМ" Мемлекеттік коммуналдық
мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Дурханова Алия Тилеубековна

Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың міндеті: өткен сабақта алған білімдерін қайталау, пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: есептерді шығару білігін, есептеулер дағдыларын арттыру.
Дамытушылық: логикалық есептердің адам өмірінде тиімділігін дәлелдеп, қазіргі кезде олардың қолдану жайында анықтау және әр сабақта, кез - келген уақытта қолдана білуді, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Танымдық белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: еңбекқорлыққа, шапшаңдыққа, ұжымдағы ауызбіршілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабағы
Сабақтың типі: Қайталау
Сабақтың әдістері: түсіндіру, топтық жұмыс, талдау, практикалық.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, суреттер, дидактикалық материалдар, үлестірмелер, слайдтар.

Сабақтың барысы:
І. Сабақтың басталуын ұйымдастыру.
А) зейіндерін аудару, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау
Ә) психологиялық дайындық
Күлім қағып қолымды
1, 2, 3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Ыстық алақаныммен,
Маңдайыңнан сипайын.
Құшақтасып өзіңмен,
Амандасып алайын.

Негізгі бөлім:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 9 тапсырма ауызша тексеріледі, бекітіледі.
ІІІ. Оқушылар алдында сабақ мақсатын қою.
ІV. Ақпаратты қайта айту және оның қолданылатын жаттығулары арқылы iс - әрекеттің түрлерiн меңгертудi ұйымдастыру.

Дәптерге күн ретін жазу. Таза жазу жолына 215, 1374 сандарын әдемілеп жазып шығу.
Оқулықпен жұмыс. № 1 тапсырма төрт топқа бөлініп беріледі. Оқушылар өз беттерінше дәптерде орындап, ауызша тексереді. Топ мүшелерінің дұрыс орындауларына қарай ұпайлар беріледі. Оқушылар бір – бірін бағдаршам көздері арқылы бағалап отырады (жасыл көзі - 5, сары - 4, қызыл көзі - 3).
304 14=21 (10 қ)
976 23=42(10қ)
34* 13=442
21* 14+10=304
23 *4+10=966
18* 32 = 576
№ 3 Жалпы сыныппен орындалады. Оқушылар бір – бірін бағдаршам көздері арқылы бағалап отырады (жасыл көзі - 5, сары - 4, қызыл көзі - 3).

Автобуспен – 3 сағ
Жүк машинасымен - 2 сағ
Ш: 300 (3+2) =60 км сағ
3*60 = 180 км
Барлығы - 300 км
2* 60 = 120 км

V — бірдей болса, әрқайсысы неше км жүріп өтеді? Ж: автобуспен 180 км, жүк машинасымен 120 км жүріп өтеді.
Сайысу. Жұмыстарын стикерлер арқылы бағалап отыру.. Оқушылар бір – бірін бағдаршам көздері арқылы бағалап отырады (жасыл көзі - 5, сары - 4, қызыл көзі - 3).
(Шапшаңдылыққа берілген тапсырма)

Сергіту сәті:- Балалар ойымызбен қоса, бойымызды да сергітіп алайық. "Тез ойла, сөз ойла" ойыны ойналады.
Тоқсаныншы – оқ, он, тоқ, сан, сақ, қан т. с. с.
Тоқылдақ – тоқ, дақ, қыл, ық, ақ, оқы т. с. с.

V. Алдында алған бiлiм мен бiлiкке сәйкес бiлiмнiң шығармашылық түрде қолданылуы мен меңгерiлуiн проблемалық тақырыптарды шешу арқылы ұйымдастыру.
Оқушылар бір – бірін бағдаршам көздері арқылы бағалап отырады.
№ 7 логика мен шапшаңдыққа арналған слайдтар бойынша жұмыс.

1 - ші аквариумның көлемі - 8 куб дм, бір жағының ауданы – 4 кв дм (барлық жақтарының S тең). 2 - ші аквариумның көлемі - 48 куб дм, S - 6*2=12 кв дм, S - 2*4 =8 кв дм, S - 6*4=24кв дм

VI. Сабақты қорытындылау: - Балалар, қазір әр топтан 1 оқушыдан ортаға шығуларыңды сұраймын. Менің қолымдағы текшені лақтырып, ондағы сұрақтарға жауап берулерің керек.
- Сабақ несімен қызық болды?
- Не қиын болды? т. с. с.
Жинаған ұпайларына қарай орындар тағайындалады.
VII. Келесi сабаққа үй тапсырмасын беру
VIII. Бағалау.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың типтері және құрылымы
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Қайталау сабағының құрылымы
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Бастауыш сыныпта қолданылатын дидактикалық материалдар кешені
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi